«بیست و سه روز» را در جنوب می سازم

9:51 - 02 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۶۷۸
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: مهدی گلستانه کارگردان جوان سینما از ارائه فیلمنامه ای به نام "بیست و سه روز" برای دریافت پروانه ساخت خبر داد؛ فیلمنامه ای که در جنوب تولید خواهد شد.

: مهدی گلستانه کارگردان جوان سینما از ارائه فیلمنامه ای به نام "بیست و سه روز" برای دریافت پروانه ساخت خبر داد؛ فیلمنامه ای که در جنوب تولید خواهد شد.

مهدی گلستانه کارگردان سینما و تلویزیون درگفتگو با درباره شرایط کاریش عنوان کرد: فیلمنامه ای با عنوان "بیست و سه روز" را برای دریافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد فرستاده ام؛ فیلم یک ملودرام اجتماعی است وبه محض دریافت پروانه ساخت مقدمات پیش تولید فیلم را شروع می کنیم.

وی ادامه داد: داستان این فیلم در تهران و جنوب کشور رخ می دهد و حین روایت داستان تلاش میشود بخشهایی از بحرانهای اجتماعی کشو بیان شود.

گلستانه درباره شرایط کار در تلویزیون و مجموعه سازی افزود: تولید در تلویزیون درحال رکود است و وضعیت خوبی برای تولید مهیا نیست و چون در دوران گذرمدیریتی قرار داریم باید زمان بگذرد تا اوضاع به سر و سامانی برسد.

این کارگردان با اشاره به حضور مدیران جدید در رسانه ملی خاطرنشان ساخت: امیدوارم این تغییر و تحول مدیریتی در نهایت به نفع مخاطبان سیما باشد؛ مخاطبانی که طی این سالها همواره سعی کرده اند با کمبودهای سیما کنار آیند.

این کارگردان در باره میزان رضایتش از عرضه فیلم اولش "نازنین" در شبکه خانگی گفت: فیلم "نازنین اکران موفقی داشت و توانست با مخاطب ارتباط برقرار کند؛ بعد از اکران با برنامه ریزی درست عرصه فیلم در شبکه نمایش خانگی هم توام با موفقیت بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *