ابطال بخشنامه ارتش در خصوص سکونت جانبازان در خانه‌های مسکونی

9:46 - 02 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۶۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: هیات عمومی دیوان عدالت اداری فراز آخر بند ۲ بخشنامه فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص نحوه ادامه سکونت جانبازان در منازل مسکونی را ابطال کرد.

: هیات عمومی دیوان عدالت اداری فراز آخر بند ۲ بخشنامه فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص نحوه ادامه سکونت جانبازان در منازل مسکونی را ابطال کرد.

معاون قضایی دیوان عدالت اداری با اعلام این خبر به خبرنگار حقوقی میزان گفت: در خصوص نحوه ادامه سکونت جانبازان بند الف ماده 108 قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران در منازل مسکونی، دادخواستی به دیوان عدالت اداری ارائه شده بود.

حجت‌الاسلام موسی قربانی افزود: در این زمینه بر اساس قانون کمیسیونی تشکیل شده بود تا در مورد ادامه سکونت جانبازان تصمیم گیری کند ولی ارتش جمهوری اسلامی بدون توجه به این کمیسیون ضوابطی وضع کرده بود که بر اساس آن ضوابط، در رابطه با ادامه سکونت جانبازان در خانه‌های مسکونی تصمیم‌گیری می شد.

وی تصریح کرد: هیات عمومی دیوان عدالت اداری پس از بررسی این موضوع، ضابطه تعیین شده از سوی ارتش را باطل کرد تا از این پس ادامه سکونت جانبازان در خانه‌های مسکونی بر اساس تقاضای هر فرد در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *