کمک‌های آمریکا به داعش همچنان ادامه دارد/ داعش آمده تا جلوی پیشرفت اسلام را بگیرد

9:25 - 02 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۶۷۲
خبرگزاری میزان: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ آمریکا در قالب طرح ضد داعش هر شب با هواپیماهایش برای داعش، سلاح و آذوقه می ریزد و بخش های زیادی از این تجهیزات و آذوقه ها را رزمندگان عراقی غنیمت گرفته اند.

: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ آمریکا در قالب طرح ضد داعش هر شب با هواپیماهایش برای داعش، سلاح و آذوقه می ریزد و بخش های زیادی از این تجهیزات و آذوقه ها را رزمندگان عراقی غنیمت گرفته اند.

به گزارش ، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی در سومین جشنواره سراسری مدرسه عشق افزود: داعش آمده است تا جلوی پیشرفت اسلام را بگیرد و با روند گرایش به اسلام شاهد افزایش قابل توجه مسلمانان در کشورهای غربی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه امروز آثار اسلام در همه نقاط جهان نمایان شده است گفت: امروز در کف خیابان های نیویورک و واشنگتن فریاد یا حسین بلند شده و این نشان دهنده عزت اسلام است.

سردار نقدی افزود: امریکا برای مقابله با اسلام نیروهای تکفیری را ساماندهی کرد و داعش را پرورش داد و امروز بازی رسانه ای ضد داعش را ترتیب داده است.

وی دشمنی امریکا و نظام سلطه با ایران را نشان دهنده ترس آنها از اثرگذاری ایران خواند و گفت: شخص اوباما از یک متهم در ایران دفاع می کند و اینها همه برای این است که با اثرگذاری ایران مقابله کنند، در چنین شرایطی که امریکا به علت ناکام ماندن در جنگ نظامی به جنگ فرهنگی رو آورده است باید کار را به مردم بسپاریم چراکه آنها که به هنر و فرهنگ نگاه کاسب کارانه دارند نمی توانند ماموریت فرهنگی نظام اسلامی را به انجام رسانند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همانطور که خداوند ما را در جنگ نظامی مدد کرد در عرصه جنگ نرم هم مددکار ما خواهد بود.

در ادامه این مراسم سیدمحمد حسینی رئیس کمیسیون فرهنگی مجمع عالی بسیج با اشاره به نقش هنر متعالی اسلام اشاره رد و گفت: در شرایطی که بخش های هنری سیا و هالیوود در عرصه های هنری فعال هستند ما هم باید در بخش فرهنگ اقدامات اجرایی قابل توجهی برای مقابله با توطئه های آنها داشته باشیم.

وی افزود: بسیج در نبرد فرهنگ رسانه ای و تبلیغی همانند دوران دفاع مقدس می تواند از همه توان خود بهره بگیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *