رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری زمایش بیت‌المقدس 28 با محوریت مقابله با گروه‌های تکفیری

10:24 - 02 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۶۵۵۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش بیت‌المقدس 28 با محوریت مقابله با گروه‌های تکفیری-تروریستی در منطقه مرنجاب کاشان در حال برگزاری است.
برگزاری زمایش بیت‌المقدس 28 با محوریت مقابله با گروه‌های تکفیریبه گزارش گروه سیاسی ، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در منطقه رزمایش «بیت‌المقدس 28» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیام این رزمایش به ملت شریف و لایتمدار ایران این است که مطمئن باشند که برادران و فرزندان سربازشان جهت دفاع از مرزهای گسترده کشور از قدرت و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه افزود: پیام این رزمایش برای کشورهای منطقه پیام صلح و دوستی است و اینکه این کشورها به این خود باوری برسند که خودشان قابلیت برقراری امنیت در کشورشان دارند.

وی با اشاره به زیاده خواهی کشورهای استکباری اظهار داشت: پیام این رزمایش برای کشورهایی که خیال خام تجاوز را در سر می‌پروانند، این است که بدانند در این مملکت سربازان ولایتمداری وجود دارد که اگر رهبرشان فرمان دهند، نه تنها در حوزه مرزی جغرافیایی بلکه در هر نقطه که لازم باشد حضور یافته و اقتدار و صلابت نیروهای مسلح را به جهانیان نشان می‌دهند.

امیر پوردستان اظهار داشت: از مهم ترین اهداف این رزمایش ارتقای قابلیت‌های دفاعی رزمندگان و نیروها از طریق تمرین تکنیک و تاکتیک‌های عملیاتی که پیش از این در مدارس نظامی متناسب با جنگ‌های ناهمتراز و نیابتی کار کردیم، می‌باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: ما خود را برای تهدید فرامنطقه‌ای آماده می‌کنیم خصوصا برای تهدیدات در حوزه جنگ‌های نیابتی که بازیگران آن گروهای تکفیری و تروریستی هستند.



ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
0
خسته نباشی امیر خدا قوت
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *