دادستان نظامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

15:00 - 01 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۶۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور و رییس و دادستان نظامی استان اصفهان و برخی از مدیران قضایی و لشکری استان برگزار شد.


: مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور و رییس و دادستان نظامی استان اصفهان و برخی از مدیران قضایی و لشکری استان برگزار شد.

به گزارش ، دادستان نظامی استان چهارمحال و بختیاری در این آیین برگزاری کلاس‌های آماده‌سازی نیروهای مسلح و ترویج حقوق شهروندی را از مهم‌ترین برنامه‏‌های خود عنوان کرد.

حشمت‎الله جوکار افزود: با توجه به اینکه از این پس سربازان وظیفه به عنوان ضابطان این دستگاه با قوه قضائیه نیستند، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه درجه‌داران از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

حجت‎الاسلام مصطفی مانیان دادستان سابق نظامی استان چهارمحال و بختیاری نیز دوران خدمت خود در این استان را از بهترین سال‌های دوره خدمت خود دانست و گفت: با انجام فعالیت‎های فرهنگی و آموزشی موفقیت‌های چشمگیری در این استان رقم خورد.

در این آیین از زحمات مصطفی مانیان در طول دوره خدمت تقدیر و حشمت‎الله جوکار به عنوان دادستان نظامی استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد. جوکار پیش از این در سمت بازپرس دادسرای نظامی استان خدمت می‌کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *