انتقاد رئیس اورژانس کشور از دخالت‌های برخی ارگان‌ها در حوزه کاری این سازمان

12:21 - 01 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۶۰۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس اورژانس کشور به دخالت برخی ارگان ها در وظایف اورژانس انتقاد کرد و گفت: به سازمان‌های مرتبط ابلاغ کرده‌ایم تا شرح وظایف خود را دنبال کنند و به وظایف دیگران ورود پیدا نکنند.

: رئیس اورژانس کشور به دخالت برخی ارگان ها در وظایف اورژانس انتقاد کرد و گفت: به سازمان‌های مرتبط ابلاغ کرده‌ایم تا شرح وظایف خود را دنبال کنند و به وظایف دیگران ورود پیدا نکنند.

امین صابری نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات اورژانس اظهار کرد: در حقیقت فعالیت و راه‌اندازی اورژانس بیمارستانی، آمبولانس، اورژانس هوایی و دریایی برعهده مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی است و هیچ ارگانی حق دخالت در این حوزه ندارد.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که متولی انتقال بیماران اورژانسی وزارت بهداشت است، گفت: مرکز در حال برنامه ریزی بوده تا بتواند اورژانس بیمارستانی را ارتقاء دهند. در حقیقت در تلاشیم تا برای افزایش سطح ارائه خدمات در  امداد هوایی خرید خدمت یا خرید بالگرد صورت گیرد که در حال بررسی این موضوع هستیم.

رئیس اورژانس کشور به دخالت برخی ارگان در وظایف اورژانس انتقاد کرد و افزود: به سازمان‌های مرتبط ابلاغ کرده‌ایم تاشرح وظایف خود را دنبال کنند، به وظایف دیگران ورود پیدا نکنند و با این کار منابع کشوری را به چالش نکشند.

صابری نیا در خاتمه تاکید کرد: در مجموع تمام سازمان‌های امدادی باید تنها در شرح وظایف خود ورود پیدا کنند و به حیطه کار سازمان های دیگر وارد نشوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *