رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نظم و اقتدار راهکار فعالیت‌های تربیتی در زندان

11:50 - 01 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۶۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل زندانهای استان ایلام گفت: نظم و اقتدار در زندان‌ها راهکاری در جهت تقویت فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی است.

: مدیرکل زندانهای استان ایلام گفت: نظم و اقتدار در زندان‌ها راهکاری در جهت تقویت فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی است.

به گزارش ، سید محمد موسوی اظهار کرد: هنگامی که امنیت و نظم در سطح زندان برقرار باشد، زمینه انجام دیگر فعالیت ها آماده می شود و در زمان کوتاه تری به نتیجه خواهند رسید.

مدیرکل زندانهای استان ایلام در ادامه به شناسایی و شناخت افراد، مکانها و محل های آسیب زا اشاره کرد و ادامه داد: امنیت پایه اصلی تمامی اقدامات زندان ها است و بدون برقراری نظم و امنیت اساس فعالیت‌ها دستخوش بحران و نابسامانی می‌شود.

وی افزود: حاکمیت نظم و انضباط در سطح زندانها یکی از وظایف کلیدی زندانبانان و مسئولین زندان هاست که از حساسیت بالایی برخوردار است و در عین حال تکیه صرف بر نظم و کمرنگی فعالیت های اصلاحی وتربیتی نتایج مطلوبی را به دنبال نخواهد داشت.

موسوی یادآور شد: امنیت در زندان موضوع اساسی مورد توجه سازمان بوده و باید در رأس برنامه ها قرار گیرد و هدف از تشکیل کمیته نظم و اقتدار ایمن سازی محیط زندان ها است.

مدیرکل زندان های ایلام ضمن تشریح سیاستهای کلی و ارائه راهکارهای لازم جهت ارتقای نظم، امنیت و اقتدار خاطرنشان کرد: با رعایت قوانین و مقررات در امر ارتقاء نظم و امنیت در زندان و با تکیه بر دانش روز دنیا و استفاده از تجهیزات و ظرفیتهای علمی و تخصصی می توان گامهای اساسی در این زمینه برداشت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *