ضرورت اشاعه احساس امنیت در جامعه

11:38 - 01 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۵۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس کل دادگستری استان همدان بر ضرورت اشاعه احساس امنیت در جامعه تاکید کرد و گفت: مردم با اطمینان به نحوه عملکرد مجموعه‌های قضائی از آرامش بهره‌مند هستند و احساس وجود امنیت در جامعه باید نهادینه و مشهود باشد.

: رئیس کل دادگستری استان همدان بر ضرورت اشاعه احساس امنیت در جامعه  تاکید کرد و گفت: مردم با اطمینان به نحوه عملکرد مجموعه‌های قضائی از آرامش بهره‌مند هستند و احساس وجود امنیت در جامعه باید نهادینه و مشهود باشد.

به گزارش ، محمد رضا مترقب در جریان بازدید به منظور بررسی وضعیت و مسائل مربوط به حوزه قضائی شهرستان ملایر و همچنین واحدهای قضائی و اداری این شهرستان و دادگاههای بخش جوکار و سامن، اظهار کرد: بر اساس آمار و گزارشات موجود توفیقات مطلوبی از لحاظ کیفی و کمی در دادگستری شهرستان ملایر حاصل شده است و خداوند متعال بر اساس وعده‌ای که فرموده است پاداش مجاهدت‌های سخت کوشانه خدمتگزاران به مردم و نظام الهی را عطاء خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری استان همدان پذیرش انتقاد سازنده را موجب رشد و تعالی انسان دانست و تصریح کرد: با انتقادات عادلانه، محترمانه و عاقلانه بسیاری از نواقص مرتفع خواهد شد.
وی ضرورت استمرار برخورد با جرائم مخل نظم و امنیت عمومی را خاطر نشان کرد و گفت: مردم با اطمینان به نحوه عملکرد مجموعه‌های قضائی از آرامش بهره‌مند هستند و احساس وجود امنیت در جامعه باید نهادینه و مشهود باشد.

 رئیس کل دادگستری استان همدان در پایان برخورد مناسب با ارباب رجوع را یکی دیگر از وظایف کارکنان نظام عنوان کرد و افزود: باید انجام امور مراجعان به گونه‌ای باشد که توقع داریم در مورد خود ما رفتار گردد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *