رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قانون با پزشکان متخلف به شدت برخورد می‌کند

11:03 - 01 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۵۹۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس شعبه ۱۰۶۳ دادگاه عمومی تهران گفت: نباید اجازه داد قبح پدیده زیرمیزی پزشکان در جامعه از بین برود و در مواردی که پدیده زیر میزی کشف شود قانون با پزشکان متخلف به شدت برخورد می‌کند.

: رئیس شعبه ۱۰۶۳ دادگاه عمومی تهران گفت:نباید اجازه داد  قبح پدیده زیرمیزی پزشکان در جامعه از بین برود و در مواردی که پدیده زیر میزی کشف شود قانون با پزشکان متخلف به شدت برخورد می‌کند.

محمدهادی فضل علی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی میزان اظهار کرد: یکی از راههای مقابله و برخورد با پدیده زیرمیزی، افزایش خدمات مطلوب و مناسب در مراکز درمانی دولتی است و این خدمات باید به نحوی باشد که موجب رضایتمندی مراجعان شود.

وی تصریح کرد: یکی از علل ایجاد پدیده زیرمیزی رضایت دو طرف گیرنده و پرداخت کننده است که البته در اغلب موارد فرد پرداخت کنند ناچار بوده و رضایت قلبی ندارد.

رئیس شعبه ۱۰۶۳ دادگاه عمومی تهران با بیان اینکه نباید اجازه داد تا قبح پدیده زیرمیزی پزشکان در جامعه از بین برود، خاطر نشان کرد: در مواردی که پدیده زیر میزی کشف شود قانون با پزشکان متخلف به شدت برخورد می‌کند.

وی افزود: در زمینه قوانین جزایی و کنترل کننده هیچ گونه کاستی وجود ندارد اما باید در بیمارستان‌ها نظارت بیشتری صورت گیرد تا شاهد پدیده زیرمیزی از سوی پزشکان نباشیم.

رئیس شعبه ۱۰۶۳ دادگاه عمومی تهران در پایان گفت: ارائه خدمات پزشکی به مراجعان در مراکز دولتی سبب می‌شود تا رضایتمندی در حد مطلوب وجود داشته باشد و همین امر پدیده زیر میزی را از بین می‌برد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *