ضرب و جرح روحانی آمر به معروف در اسلامشهر

15:09 - 31 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۵۸۳۳
روحانی آمر به معروف اسلامشهری به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفت.
به گزارش گروه جامعه ، پس از حواشی ایجاد شده حول مسائل فرهنگی اسلامشهر در هفته های اخیر، این بار در اتفاقی تازه افرادی که در حال انجام اقدامات غیراخلاقی در یکی از محلات اسلامشهر بودند، بدون توجه به جایگاه روحانیت و به صرف سوال یک روحانی از آنها، وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

محسن فراهانی، روحانی آمر به معروف در این رابطه اظهارکرد: یک خانم به همراه سه مرد جوان در کوچه های شهرک جانبازان قائمیه در حال انجام حرکاتی زننده بودند. من به داروخانه رفتم و برای فرزندم شربت گرفتم و برگشتم، با این حال دیدم این افراد همچنان درحال تکرار کارهای خود هستند.

وی افزود: من سمت آنها رفتم و نسبت آنها را پرسیدم اما آنها جوابی نداشتند. در ادامه به آنها گفتم حتی اگر شما زن و شوهر هم باشید خیابان جای این کارها نیست که با گفتن این جمله آن خانم فرار کرد و یکی از آن سه نفر به یک باره با مشت به گیجگاه من زد.

فراهانی تصریح کرد: پیشانی، سمت چپ و راست گردن، روی گونه ها و چشمان من در این درگیری آسیب دید و در آن میان تنها کاری که من انجام دادم بستن گاردم بود تا با چاقو به من ضربه نزند.

این روحانی جوان تصریح کرد: آنها سه فرد جوان بودند که در هنگام درگیری دو نفر از آنها به عقب رفتند و یک نفرشان مرا مورد ضرب و شتم قرار داد که پس از تحقیقات ما مشخص شده این فرد شخصی با نام«م.ا» و از بوکسورهای این منطقه بوده است که اتفاقا در ماه های اخیر بنرهای مربوط به او نیز در قائمیه نصب شده است.

وی خاطرنشان کرد: این آقا چون بوکسور بوده و فکر می کرده زورش زیاد است به راحتی یک روحانی را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. گله من این است که حتما باید برای من هم اتفاقی مثل شهید خلیلی یا دو فقره دیگری که چشمشان تخلیه شد بیفتد تا مسئولان پیگیر چنین اموری شوند.

انتهای پیام/



ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
0
برادر عزیز اجرت با امام حسین شما امر به معروف و نهی از منکر را انجام دادین ولی این ها از حیوان هم بدتر ند
حامد
|
-
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
0
بایدنیروی انتظامی وقوه قضائیه باچنین ارارلی باقاطعیت برخوردکند
افشین
|
-
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
0
سلام لعنت بر هر کس که آگاهانه فساد و فحشا رو در جامعه رواج میده واقعا جای تاسف داره
بی نام
|
-
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
0
وقتی پشتیبان آمرین به معروف نباشن بایدم این چیزا رو دید. دوستی که گفتین اینا ازحیوونم پست ترن، هرچی باشند ما باید وظیفه‌مونو انجام بدیم. تذکر بدیم. امر به معروف کنیم. این دستور دینه. امر به معروفم مثل نماز و روزه واجبه. دوستان امر به معروف تهران یک گروهی تشکیل دادن و دارن اقداماتی رو انجام میدن. قطعا و حتما تذکرات لسانی تاثیرگذارترین شیوه امر به معروفه. خدا ازت قبول کنه برادرم. اجرت با شهید امر به معروف حضرت حسین (ع)
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *