مدرکی درباره حضور فرهادی در فتنه وجود ندارد/ نظر نمایندگان به وزیر پیشنهادی علوم مثبت است

10:20 - 01 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۵۷۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان : سخنگوی هیأت رییسه مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی علوم کارنامه‌ای مورد قبولی دارد، افزود: سندی دال براین که فرهادی در فتنه 88 حضور داشته، وجود ندارد.

: سخنگوی هیأت رییسه مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی علوم کارنامه‌ای مورد قبولی دارد، افزود: سندی دال براین که  فرهادی در فتنه 88 حضور داشته، وجود ندارد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان، درباره نظر مجلس نسبت به محمد فرهادی وزیر پیشنهادی علوم اظهار کرد: وزیر پیشنهادی علوم کارنامه علمی و پژوهشی موفقی دارد و بنده نسبت به رای آوردن آقای فرهادی بسیار خوشبین هستم.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس با بیان اینکه یکی از ملاک‌های فردی که می‌خواهد سکان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را به دست بگیرد این است که فرد کارنامه علمی و سیاسی روشنی داشته باشد، ادامه داد: نظر بنده به عنوان عضو هیأت ریسه مجلس شورای اسلامی، نظر نمایندگان به وزیر پیشنهادی علوم مثبت است و از همین رو امیدواریم ایشان سکان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری را بدست بگیرند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان یادآورشد: وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری وزارتخانه‌ای بسیار کاربردی و مهم است و امیدوارم که آقای فرهادی بتواند پس از کسب رای اعتماد از مجلس با یک برنامه‌ریزی جامع برای ارتقاء شاخص های علمی در دانشگاه‌های کشور طرح ریزی کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *