انهدام اهداف به اندازه یک متر مربع توسط پهپادهای دوربرد ایران در عراق و سوریه/ روس‌ها به دنبال تکنولوژی ایرانی

9:08 - 04 مهر 1395
کد خبر: ۱۷۴۶۴۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: 8 سال دفاع مقدس علاوه بر جنبه‌های حماسه‌آفرین خود، نقش بزرگی نیز در عرصه تولید علم کشور داشت.
انهدام اهداف به اندازه یک متر مربع توسط پهپادهای دوربرد ایران در عراق و سوریه/ روس‌ها به دنبال تکنولوژی ایرانیبه گزارش گروه سیاسی ، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه عالی دفاع ملی اظهار داشت: دفاع مقدس را عمدتا از جنبه حماسه آفرینی و تاثیر در روحیات ملت نگاه می‌کنند در حالیکه از جنبه های مختلف قابل بررسی است که یک جنبه تولید علم برای آینده کشور بود.

وی برای نمونه به عملیات والفجر 8 و عبور غواصان ایرانی از اروند اشاره کرد و آن را یک اقدام با پشتوانه علمی و عملی بی‌نظیر در دنیا دانست.

باقری تصریح کرد: باید به این موضوع توجه شود که آیا این بُعد علمی دفاع مقدس تدوین و مورد بحث و بررسی قرار گرفته است یا خیر؟

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز در مقابله با تروریستها در عراق و سوریه نیز تولید دانش می‌تواند صورت بگیرد، ادامه داد: همینکه پهپادهایی با برد بلند، مقرهایی با یک متر مربع را دقیقا هدف قرار دهند، در اختیار خیلی ها نیست ولی این امر در آنجا در حال انجام است و روس هخا برای رسیدن به این دستاورد به شدت دنبال کمک ما هستند.

وی خاطرنشان کرد: البته شاید امریکایی ها و صهیونیست ها هم آْن را داشته باشند.

باقری افزود: علوم و رشته‌هایی که در دانشگاه دفاع ملی است برای میهمانان و کشورهای مسلمان و دیگران هم می‌تواند نافع باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اتصال و ارتباط این مرکز آموزشی را با سطوح مدیریتی عالی نیروهای مسلح برقرار خواهیم کرد.

وی در عین حال تصریح کرد: باید دایما بروز باشیم و جزوات و متونی که ناکارامدی آن به اثبات رسیده را در کلاس ها مطرح و تکرار نکنیم.




رهگذر
|
-
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
0
نوک پیکان تولید علم در دست صنعت نظامی و دفاعیست. موفق باشید.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
0
درود بر مردان باغیرت
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *