رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تشبیه اصلاح طلبان به یک داوطلب کنکور با رتبه 600 هزار!

7:15 - 08 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۴۶۳۲
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
یارو به یکی از مراکز آموزشی کنکور زنگ زد و گفت؛ می‌خواستم از شما برای امتحانات بعدی مشورت بگیرم. پرسیدند، رتبه‌ات چند است؛ گفت؛ حدود ششصدهزار. مسئول مرکز آموزشی گفت؛ تو واقعا گنج قارون هستی، بیا استخدام شو و به داوطلبان بگو چگونه تست زده‌ای که دیگران اونجوری نزنند!
فراهانی 8به گزارش گروه سیاسی ، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود امروز خود نوشت:

گفت: رادیو ضدانقلابی «زمانه» با عصبانیت از انتخاب آیت‌الله جنتی به ریاست خبرگان گفته است؛ اصلاح‌طلبان بایستی با انتخاب لاریجانی به ریاست مجلس شورای اسلامی منتظر یک شوک دیگر هم باشند.

گفتم: دیگه چی؟!

گفت: این رادیو در تحلیل خود می‌گوید اصلاح‌طلبان آرزوهای خود را تبدیل به خبر کرده بودند و این آرزوها با واقعیت فاصله زیادی داشته است.
گفتم: خب راست می‌گوید چون تعداد قابل توجهی از نامزدهای مجلس که اصلاح‌طلبان آنها را وابسته به خود می‌دانستند امروزه خواهان ریاست لاریجانی بر مجلس هستند.

گفت: باید از مدعیان اصلاحات به عنوان کارشناس‌های برجسته! در سیاستگذاری انتخاباتی استفاده شود.

گفتم: ایول! یارو به یکی از مراکز آموزشی کنکور زنگ زد و گفت؛ می‌خواستم از شما برای امتحانات بعدی مشورت بگیرم. پرسیدند، رتبه‌ات چند است؛ گفت؛ حدود ششصدهزار. مسئول مرکز آموزشی گفت؛ تو واقعا گنج قارون هستی، بیا استخدام شو و به داوطلبان بگو چگونه تست زده‌ای که دیگران اونجوری نزنند!




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *