بازی در زمین کاخ سفید

15:01 - 26 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۳۹۸۴
چند روز از انتشار خبر و عکس ملاقلات صمیمانه فائزه با یکی از اعضای اصلی فرقه ی معلوم الحال بهائیت می گذرد. در این میان واکنش ها به این رفتار که از بی توجی و احتمالا برخی اغراض سیاسی سرچشمه می گیرد، قابل توجه است.

به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از ریشه، چند روز از انتشار خبر و عکس ملاقلات صمیمانه فائزه با یکی از اعضای اصلی فرقه ی معلوم الحال بهائیت می گذرد. در این میان واکنش ها به این رفتار که از بی توجی و احتمالا برخی اغراض سیاسی سرچشمه می گیرد، قابل توجه است.

بازی در زمین کاخ سفید

 ابتدا کمی بیشتر با این فرق ضاله آشنا شویم:


برای باز خوانی عقاید و دین زدایی های فرقه ضاله بهائیت اینجا کلیک کنید.

و برای باز خوانی نظرات علماء و مراجع در خصوص ماهیت فرقه ضاله بهائیت اینجا کلیک کنید.


مراجع

 

از واکنش علما و بازخوانی نظرات فقهی درباره معاشرت با بهائیان گمراه که بگذریم به واکنش گستاخانه وزارت امور خارجه آمریکا می رسیم...

 

جان کربی

 

***وزارت خارجه آمریکا دیروز (شنبه) در اقدامی در راستای حمایت از فرقه ضاله بهائیت دستگیری برخی از اعضای این فرقه در ایران (سال ۲۰۰۸) را به شدت محکوم نمود.

بر اساس این گزارش،  «جان کربی» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که هفت عضو فرقه (ضاله) بهائیت هشت سال است از سوی دولت ایران دستگیر شده‌اند .

وزارت خارجه آمریکا با نام بردن دستگیرشدگان بهایی (سران فرقه مذکور) خاطر نشان ساخت که دولت ایران آنها را به جرم جاسوسی و توهین به مقدسات مذهبی و تبلیغ ضد نظام به بیست سال زندان محکوم کرده است.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: «ما با پیوستن به جامعه بین المللی تداوم حبس این افراد را محکوم می‌نماییم و از جمهوری اسلامی ایران درخواست آزادی سریع آنها و دیگر زندانیان عقدیتی در ایران را داریم.»

در بیانیه مداخله گرایانه وزارت خارجه آمریکا در امور قضایی ایران آمده است، از مقام‌های ایران درخواست می‌کنیم قوانین بین‌المللی که متضمن آزادی بیان، مذهب، عقیده است را رعایت کرده و این شرایط را برای همه شهروندان فراهم نماید.

 

فائزه هاشمی طبق معمول با رفتارهای سیاسی و حساب شده و ناشده اش برای کشور هزینه ایجاد کرده است به طوری که با پاس گلش، این بار "جان کربی"  را در موقیعت یک گلزنی ضد ایرانی و سیاسی قرار داده است.

حالا تورق تاریخی انقلاب اسلامی هم  نکات ریز و درشت زیادی را به ذهن متبادر می کند ، باید برای دختر آقای هاشمی یاد آوری کنیم مواضع پدرش را که چند سال پیش چنین می گفت :

 

هاشمی

 

«تکیه مخالفت ها بیشتر اولا" روی فساد اینها بود. نمونه های زیادی از فساد داشتیم. همیشه می گفتیم. یکی تکیه مان روی وابستگی اینها و خارج و انگللستان و امریکا بود این جزو حرفهای مهم ما بود و در درجه اول اینها بود بحث های اصلی.

عدم حسن نیت اینکه افشاگری بکنند در این کارهایی که می کنند اینها را جدی نیستند. دروغ می گویند شبیه سازی امثال این حرفها هم چیزهای اضافه بود. ولی اساس همان فساد و وابستگی شان بود که و ضد دینی . یکی از عناصر اصلی مبارزه ما بود که اینها با دین مخالفند که ما بیشتر روی این تکیه می کردیم.»

 

هاشمی رفسنجانی در حالی حدود 20 سال قبل بهائیت را وابسته به انگلستانی ها و جاسوس می دانست و از فساد آنها فریاد بر می آورد که امروز دخترش با یکی از سران آنها قرار ملاقات می گذارد و به دوستی با او افتخار می کند.

یک اصطلاحا فول سیاسی (یا هدفداری )  که به جز هزینه های داخلی و بین المللی برای کشور چیزی در بر نخواهد داشت.

 

 طی چند ساله گذشته کشور ما از این دست وقایع به خود زیاد دیده است ، دیروز  دفاع جانانه وزارت خارجه آمریکا از فرقه گمراه کننده و ضد دین بهائیت نه تنها نمود یک مداخله آشکار در امور دیگر کشور هاست بلکه نمادی واضح و بارز است از فرمایش همین چندی پیش مقام معظم رهبری در باب همراهی برخی داخلی ها  با آمریکایی ها هشداری جدی دادند.

 

آنچه فائزه هاشمی اکنون رقم میزند از دو حیث قابل تقبیح و پیگیری است اولا بی احترامی به اساس قانون جمهوری اسلامی و ایران در مواجه و برخورد با فرقه های ضد دین و مذهب و دیگر راه انداختن یک فو تبال سیاسی که در واقع می تواند دیداری به زعم معاندین "خیریه" با رسیدن منافع  سیاسی به پروژه نفوذ تلقی بشود. 

همانی که چند ماهی است از محور های اصلی و دغدغه های دقیق رهبر انقلاب است در دورانی موسوم به "پسابرجام "...

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *