هیجان منتظران برای آیفون 7

1:45 - 27 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۳۹۸۱
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
مشتریان از آمدن آیفون ۷ بیشتر از آیفون ۶ هیجان‌زده هستند.
به گزارش گروه فضای مجازی ، یک پژوهش جدید از صاحبان گوشی‌های هوشمند نشان می‌دهد که مشتریان برای دیدن آیفون ۷ که اپل در فروشگاه امسال ارائه می‌دهد، مشتاق‌تر از رونمایی آیفون ۶ در سال گذشته هستند.

شواهد یک نظرسنجی از ۶۳۳۶ کاربر گوشی‌ هوشمند در سراسر آمریکا، انگلستان، آلمان، چین و ژاپن حاکی از آن است که اگرچه هنوز هیچ‌چیز درباره آیفون ۷ نام‌برده رسمی نشده است، اما درخواست و علاقه مشتریان بالاست.

استیون میلانویچ، تحلیل‌گر واحد تحقیقاتی USB بر اساس داده‌ها پیش‌بینی کرده است که رشد واحد آیفون در سال مالی ۲۰۱۷ اپل به پنج تا ۱۰ درصد خواهد رسید.

او معتقد است بسیاری از کاربران که هنوز گوشی‌های خود را به یک صفحه بزرگتر ارتقا نداده‌اند، می‌توانند به خریدن آخرین محصول اپل که تازه طراحی شده اقدام کنند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که تقریبا نصف پاسخ‌دهندگان از خریدن آیفون جدید خودداری کرده‌اند تا زمانی که مدل جدید آن در دسترس قرار بگیرد. طبق برنامه‌ریزی‌های معمول اپل، انتظار می‌رود که آیفون ۷ در ماه سپتامبر ارائه شود.

واقعیت این است که با وجود اینکه تقریبا هنوز هیچ‌چیز درباره این دستگاه اعلام نشده، علاقه کاربران به آیفون ۷ بالاست و این به ایمان کاربران به اپل برای تولید محصولات مطلوب بر می‌گردد. اعتقاد بر این است که آیفون جدید طراحی کلاسیک جدیدی خواهد داشت که آن را ازا آیفون 6s متمایز خواهد کرد.

شایعه‌ها مبنی بر این است که دستگاه جدید ممکن است مجهز به شارژ بی‌سیم باشد و برای اینکه این گوشی هوشمند باریک‌تر از همیشه باشد، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را حذف کند.

/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *