رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگاه های امنیتی با افراد مرتبط با رسانه‌های غربی برخورد کنند

6:30 - 26 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۳۵۴۱
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های امنیتی کشورمان باید با افرادی که با رسانه‌های غربی در ارتباط هستند و برای آنها خوراک تهیه می‌کنند برخورد کنند.
دستگاه‌های امنیتی کشورمان باید با عاملین مرتبط با رسانه‌های خارجی برخورد کنندمحمدصالح  جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره دعوت یکی از بخشهای خبری شبکه بی بی سی فارسی از مردم به منظور ارسال عکس و صدا از موضوعات مختلف به این شبکه اظهار کرد: دعوت از مردم برای ارسال صدا و تصویر از سوی یک رسانه معاند در نظام جمهوری اسلامی ایران به خوبی روشن می کند که مقامات انگلیسی هنوز سودای دخالت در امور داخلی ایران را در ذهن خود پرورش می‌دهند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون مقابله با موضوع نفوذ دشمن تأکید کرد: ملت ایران و مسئولین ما باید آگاه باشند که دشمنان جمهوری اسلامی ایران از هر روشی برای حضور و مداخله در ایران استفاده می‌کنند از این روز انتظار است مسئولین ما بخصوص در بخش فرهنگی درایت و هوشیاری ویژه ای را برای مقابله  با تهاجم فرهنگی اتخاذ کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح  کرد: دستگاه‌های قضایی و امنیتی ما با  کمک رسانه ملی می توانند در جهت بسط و انتشار موضوعات مربوط به تهاجم فرهنگی و پروژه نفوذ دشمن وارد عمل شوند وآگاهی‌های لازم را در این باره به مردم منتقل کنند.

جوکار خاطر نشان کرد: ما اگر بتوانیم از نظر رسانه‌ای بخصوص در بحث نرم افزاری وارد عمل شویم بدون شک در مقابله با این گونه اقدامات رسانه‌های خارجی ایستادگی خوایهم کرد.

وی در پایان تأکید کرد: البته ذکر این نکته نیز لازم و واجب است که دستگاه های امنیتی و قضایی ما باید نسبت به افرادی که با این رسانه‌ها در ارتباط هستند و برای آنها خوراک تهیه می‌کنند وارد عمل شوند تا کیان نظام جمهوری اسلامی ایران مورد خدشه قرار نگیرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *