رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

طراحی آیفون 7 ناامید کننده است + عکس

11:17 - 22 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۲۲۵۸
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
با توجه به تصاویری که از طرح سه‌بعدی آیفون 7 منتشر شده، طراحی این تلفن همراه هوشمند جدید اپل تفاوت زیادی با آیفون 6s ندارد و همین موضوع می‌تواند برای علاقه‌مندان به این گوشی ناامید کننده باشد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، با توجه به تصاویری که از طرح سه‌بعدی آیفون 7 منتشر شده، طراحی این تلفن همراه هوشمند جدید اپل تفاوت زیادی با آیفون 6s ندارد.  تصویر منتشر شده نمایی از قاب پشتی گوشی است که ابعاد آن همانند گوشی قبلی اپل است. به نظر می‌رسد که آیفون 7 در اندازه‌ی 138.30 در 67.12 میلی‌متر ساخته شده و هنوز مشخص نشده که ضخامت آن چقدر است.

البته در این تصویر مشخص شده که دوربین پشت آیفون هم با مدل قبلی تفاوت‌هایی دارد. محل قرار گرفتن دوربین در آیفون جدید بزرگ‌تر شده و مکان آن هم به لبه‌های گوشی نزدیک شده است.
 
در گذشته شماتیک دیگری از گوشی جدید اپل منتشر شده بود که مربوط به آیفون 7 پلاس می‌شد. به احتمال زیاد مدل پلاس آیفون 7 دوربین دوتایی خواهد داشت. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که iPhone 7 خروجی 3.5 میلی‌متری صدا نخواهد داشت، اما مدتی پیش این شایعه رد شد و هنوز نمی‌دانیم اپل دقیقا چه اتفاقی برای خروجی صدا روی آیفون جدید افتاده است.

بخش دیگری از اطلاعات می‌گویند که آیفون 7 باریک‌تر از مدل قبلی خواهد بود و به Smart Connector های آیپد پرو مجهز شده است.



/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: مجله دی‌جی‌کالا


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *