تراکتورسازی در آستانه دور کردن استقلال از قهرمانی/ ترس آبی‌پوشان از تکرار تاریخ

0:30 - 14 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۸۳۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرنوشت قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ پانزدهم، به دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی گره خورده است و همین مسئله آنها را با ترس از تکرار تاریخ روبرو کرده است.
به گزارش گروه ورزشی ، استقلال در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی می‌رود.

استقلالی‌ها در حالی مقابل حریف تبریزی خود قرار می‌گیرند که استرس تکرار اتفاق دو فصل پیش را دارند؛ فصلی که به واسطه باخت به تراکتورسازی آنها را در رده پنجم قرار داد.

در فصل 93-92 نفت،پرسپولیس،فولاد و استقلال چهار تیم اصلی مدعی قهرمانی بودند، اما معادله هفته‌ آخر و باخت 1-4 به تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی باعث شد تا استقلالی‌ها حتی در بین چهار تیم اول هم قرار نگیرند و به رده پنجم سقوط کنند.

حالا پس از سپری شدن دو فصل، باز هم راه قهرمانی استقلال از نبرد با تراکتورسازی می‌گذرد. آبی‌پوشان اگر خواهان قهرمانی هستند، باید سد محکم تراکتور را بشکنند؛ اتفاقی که با حضور امیر قلعه‌نویی و انگیز‌ه‌های او برای اثبات خود به هواداران استقلال برای ناکامی دو فصل اخیر در این تیم، بسیار سخت خواهد بود.

علاوه بر این، در فصل 90-89 هم در حالی که استقلال صدرنشین مظلومی شانس اول قهرمانی لیگ برتر بود، در پنج هفته مانده به پایان لیگ، مغلوب تراکتورسازی شد و قهرمانی را دور از دسترس دید.

باید دید پرویز مظلومی که نشان داده توانایی چندانی در عبور استقلال از پیچ‌وخم هفته‌های پایانی را ندارد، این بار تدبیری را برای حل این معضل اندیشیده و یا دوباره در مسیر قبلی خود و از دست دادن قهرمانی، گام بر خواهد داشت.

انتهای پیام/


میلاد آذربایجان
|
-
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
0
0
انشالله به لطف خدا تراختور میبره استقلال رو
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *