قلعه‌نویی به دنبال پیروزی مقابل استقلال است/ بعد از بازی با الهلال به لیگ برتر فکر می‌کنیم

12:06 - 10 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۶۹۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تمام تیم به دنبال این هستند که در بازی هفته بعد مقابل استقلال پیروز شوند.
مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل ملوان در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: ما به این 3 امتیاز احتیاج داشتیم. در دو هفته اخیر برای برد برنامه‌ریزی کرده بودیم تا بتوانیم به جمع مدعیان قهرمانی نزدیک شویم اما در بازی قبلی مقابل سیاه‌جامگان طی چند دقیقه غافلگیر شدیم و باختیم.

وی ادامه داد: در دیدار مقابل ملوان وضعیت به شکلی دیگر شد و با استفاده از فرصت‌ها توانستیم یک برد خوب را به دست بیاوریم. البته ملوان تیم بسیار خوبی است و من نمی‌دانم چرا در اینجای جدول قرار گرفته است. امیدوارم که آنها هم از این شرایط رها شوند.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی درباره دیدار بعدی این تیم مقابل استقلال و تعیین سرنوشت قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر گفت: همه ما به دنبال این هستیم که این بازی حساس را ببریم. کادر فنی و امیر قلعه‌نویی به دلیل اینکه در استقلال بوده و شناخت خوبی از این تیم دارند، کمک حال ما در این دیدار خواهند شد.

کیانی درباره انگیزه قلعه‌نویی برای قرار گرفتن مقابل استقلال و تمایل او برای پیروزی خاطرنشان کرد: مطمئناً او برای پیروزی مقابل استقلال به میدان می‌رود چون در حال حاضر در تراکتورسازی است و دوست دارد تیمش موفق شود. البته هنوز به طور کامل روی این بازی تمرکز نکرده‌ایم و بعد از برگزاری دیدار بعدی در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف با استقلال فکر می‌کنیم.

وی در خصوص خروج سرباز‌های تراکتورسازی در پایان فصل و خالی شدن این تیم گفت: به نظرم حضور آنها می‌تواند به ما در سال آینده کمک کند. باید شرایطی مهیا شود که بتوانند در جمع ما بمانند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *