نامگذاری خیابان های تهران به نام شهدای مرزبانی/ اجرای رزمایش مرزبانی در دریاچه خلیج فارس

16:40 - 09 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۶۶۵۵
در دیدار فرمانده مرزبانی ناجا با شهردار منطقه ۲۲ تهران، بر المان سازی از ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در فضاسازی شهری تاکید شد.
به گزارش گروه جامعه ، سردار قاسم رضایی در دیدار با شهردار منطقه ۲۲ تهران، با اشاره به حضور پر شور شهرداری تهران در خدمت رسانی به زائران اربعین در هر دو سوی مرز از تلاش های مجموعه بسیج شهرداری تقدیر و تشکر کرد.


وی با اشاره به اقدامات ارزشمند شهرداری در تهران، بر المان سازی از ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در فضاسازی های شهری تاکید کرد.

فرمانده مرزبانی بیان کرد: امنیت امروز کشور حاصل دلاور مردی های همه دلسوزان نظام و انقلاب است و مرزبانان در خط مقدم ارتقاء امنیت هستند.

سردار رضایی عنوان کرد: شایسته است با استفاده از همه ظرفیت ها اقدامات جهادگونه مرزبانان برای شهروندان ترسیم شود و مردم شریف کشورمان بیش از گذشته با این شغل شریف که عزت بخش برای کشور است، آگاه شوند.

شهردار منطقه ۲۲ تهران هم با اشاره به قرارگیری ستاد فرماندهی مرزبانی کشور در منطقه ۲۲، مطرح کرد: ما آمادگی داریم تا تعدادی از خیابان ها و معابر اصلی این منطقه را به نام مرزبانان و شهدای گرانقدر مرزبانی نامگذاری کنیم.

مولایی همچنین نقش مرزبانان در تامین امنیت کشور را بسیار بزرگ و ارزشمند دانست و بر لزوم تبیین این اقدامات از طریق برگزاری نمایشگاه های آشنایی با مرز در محل های مختلف شهر تاکید کرد.

شهردار منطقه ۲۲ تهران در پایان با اشاره به اینکه دریاچه خلیج فارس فرصت مناسبی برای تبیین اقدامات دریابانان مرزبانی است، گفت: ما برای حضور تجهیزات دریایی مرزبانی در دریاچه خلیج فارس و برگزاری رزم نمایش برای شهروندان آمادگی کامل داریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *