رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تمدید ثبت نام بن کارت دانشجویی تا 23 اردیبهشت ماه

16:00 - 07 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۵۸۴۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ادامه ثبت نام دانشجویان به منظور دریافت یارانه خرید کتاب خبر داد و گفت: ثبت نام دانشجویان تا تاریخ 23 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش گروه فرهنگی به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نیکنام حسین پور مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی با اشاره به ادامه روند ثبت نام دانشجویان جهت دریافت بن کارت خرید کتاب گفت: برای نخستین بار دانشجویان می توانند در ایام برگزاری نمایشگاه نیز نسبت به ثبت نام و دریافت بن کارت خرید کتاب اقدام کنند. مهلت ثبت نام نیز تا تاریخ 23 اردیبهشت ماه تمدید شده است.
 
 
وی خاطر نشان کرد: دانشجویان باید توجه داشته باشند که از تاریخ 7 اردیبهشت ماه صرفا بن کارت مجازی برای دانشجویان صادر خواهد شد.
 
 
حسین پور تاکید کرد: کلیه بن های صادر شده به منظور خرید کتاب صرفا در ایام برگزاری نمایشگاه اعتبار خواهند داشت.
 
 
بر اساس این گزارش، دانشجویان می توانند از طریق مراجعه به سایت bon.tibf.ir نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.  
 
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.
 
 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *