زیباترین سدان چینی با گامهای قوی در راه بازار ایران / آریزو5 سدان خوش تیپ و جذاب چری

10:05 - 02 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۳۵۸۹
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
بازار خودرو و ذائقه مصرف کنندگان در سال های اخیر به طور کلی در حال تغییر بوده است و این روزها طراحی یک خودرو در کنار امکانات رفاهی و ایمنی و کیفیت آن می تواند به عامل موفقیت آن محصول بدل گردد.
زیباترین سدان چینی با گامهای قوی در راه بازار ایران / آریزو5 سدان خوش تیپ و جذاب چریبه گزارش خبرنگار اعزامی به چین، بازار خودرو و ذائقه مصرف کنندگان در سال های اخیر به طور کلی در حال تغییر بوده است و این روزها طراحی یک خودرو در کنار امکانات رفاهی و ایمنی  و کیفیت آن می تواند به عامل موفقیت آن محصول بدل گردد.

برخی از شرکت های چینی نیز همچون کره ایی ها به این مساله و نیاز مشتری پی برده اند و در سال های اخیر  محصولات زیبا و مدرن را راهی بازار نموده اند.

اخیرا شرکت چری از سدان بسیار زیبای خود با نام آریزو5 که از دید بسیاری از کارشناسان خودرو از لحاظ اندازه و ظاهر با کیا سراتو و هیندای النترا و از لحاظ فنی با هیندای اکسنت مقایسه می شود پرده برداری کرده است.
 
نکته جالب در این است که برای اولین بار در صنعت خودروسازی کشور یک محصول بین المللی همزمان با تولید در کشور خود در کشور ما تولید می گردد که این امر را می توان  ناشی از برنامه های گسترده شرکت خودروسازی چری برای بازار ایران دانست.

قطعا تولید یک محصول مد روز که همزمان در کشور مادر رونمایی شده است می تواند اثرات مطلوب برای صنعت خودروسازی کشور به خصوص بخش خصوصی و شرکت مدیران خودرو که سال ها با شرکت چری همکاری مشترک دارد داشته باشد.

آریزو5 نیز به مانند تیگو5 دیگر محصول چری که این روزها با استقبال مناسب بازار کشور روبرو گشته از مهندسی و طراحی  مهندسان آلمانی و اروپایی که اخیرا به شرکت چری پیوسته اند برخوردار است تا نشان دهد که این سدان زیبا  رقبای کره ایی خود را در بازار مورد هدف قرار داده است.
 
انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *