آغاز فعالیت 7 هزار گشت نامحسوس پلیس در تهران/احضار متخلفان به اداره پلیس

12:57 - 30 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۲۲۲۶
رئیس پلیس تهران از آغاز فعالیت 7 هزار نیرو در قالب گشت های نامحسوس امنیت اخلاقی خبر داد.
آغاز فعالیت 7 هزار گشت نامحسوس پلیس در تهران/ متخلفان به اداره پلیس نیایند ماموران به در خانه شان می روندبه گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری  میزان، سردار حسین ساجدی نیا درحاشیه مراسم رونمایی از گشت های نامحسوس امنیت اخلاقی گفت: طرح امنیت اخلاقی امسال از ابتدای هفته با حضور ماموران در میادین، مراکز تجاری و خیابان ها و بزرگراهها به اجرا در آمد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} وی ادامه داد: گشت های نامحسوس با بکارگیری هفت هزار نیرو از امروز در سطح شهر مستقر و با مظاهر علنی ناهنجاری برخورد می کنند. این نیروها که مرد و زن هستند در معابر شهر تهران به صورت نامحسوس حضور دارند.
 
رئیس پلیس تهران با بیان اینکه برخورد با ناهنجاری های اخلاقی و مزاحمت نوامیس درخواست مردم از پلیس است، افزود:برخورد با بدحجابی،آلودگی صوتی،ایجاد مراجمت برای نوامیس و کشف حجاب در خودرو جزو اولویت های اصلی مردم از پلیس بود.

به گفته ساجدی نیا ماموران گشت نامحسوس امنیت اخلاقی در خیابان ها هر کدام از مصادیق ناهنجاری از جمله بدحجابی،کشف حجاب،آلودگی صوتی و رانندگی پرخطر را ببینند پلاک خودرو را با کد تخلف برای پلیس امنیت اخلاقی پیامک می کنند و بعد از آن پلیس با این افراد تماس گرفته و از آنها می خواهد در وقت تعیین شده به مرکز پلیس مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه اگر فرد خاطی به پلیس مراجعه نکند ماموران به در خانه او می روند، تاکید کرد: در صورتی که فرد آدرس یا تلفن مخدوشی را ارائه کرده باشد پلاک خودرو در سیستم پلیس توقیف و هیچ خدماتی به این افراد داده نشده و هنگام نقل و انتقال خودرو شناسایی می شوند.
به گفته ساجدی نیا افراد حاضر درطرح  گشت نامحسوس  امنیت اخلاقی حق برخورد مستقیم با افراد را ندارند و به عنوان ضابط قضایی شناخته می شوند. این افراد احکام قضایی دارند. افراد حاضر در این طرح فقط اطلاعات را به پلیس امنیت اخلاقی منتقل می کنند.

رئیس پلیس تهران به شهروندان هشدار داد که ماموران گشت نامحسوس حق برخورد ندارند و اگر کسی خود را مامور نامحسوس امنیت اخلاقی معرفی کرد بدانید حق برخورد مستقیم ندارد.

وی از اجرای سایر طرح ها از جمع برخورد با خرده فروشان مواد مخدر،جمع آوری معتادان و اراذل و اوباش طی روزهای آینده خبر داد.



Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *