گفت‌وگوی تلفنی آیات عظام صافی‌گلپایگانی و سیستانی درباره اوضاع عراق

13:16 - 04 مرداد 1393
کد خبر: ۱۶۱۹
خبرگزاری میزان: حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در تماس تلفنی با حضرت آیت الله سیستانی ضمن ابراز تاسف از حوادث پیش آمده در عراق، تاکید کرد: ما مواضع حکیمانه و هدایت‌ها و ارشادهای جنابعالی را برای از بین بردن این ظلم و ستم‌ها و برای پیروزی مردم عراق تأیید کرده و همیشه دعاگوی شما هستیم.

: حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در تماس تلفنی با حضرت آیت الله سیستانی ضمن ابراز تاسف از حوادث پیش آمده در عراق، تاکید کرد: ما مواضع حکیمانه و هدایت‌ها و ارشادهای جنابعالی را برای از بین بردن این ظلم و ستم‌ها و برای پیروزی مردم عراق تأیید نموده و همیشه دعاگوی شما هستیم.

به گزارش ، با توجه به اوضاع بسیار حساس و اسفناک عراق و مظالمی که بر ملت مظلوم عراق به وسیله‌ی دشمنان اسلام واقع شده است،‌ حضرت آیت الله صافی با حضرت آیت الله سیستانی تلفنی گفت وگو کردند.

در این گفت‌و گو حضرت آیت الله صافی با ابراز نگرانی و تأسف فراوان از حوادث جاری عراق، خطاب به آیت الله سیستانی از مراجع تقلید در عراق گفت: ما مواضع حکیمانه و هدایت‌ها و ارشادهای جنابعالی را برای از بین بردن این ظلم و ستم‌ها و برای پیروزی مردم عراق تأیید کرده و همیشه دعاگوی شما هستیم و از دولت و مردم عراق می‌خواهیم که با نصب العین قرار دادن رهنمودهای جنابعالی توطئه‌های دشمنان را از بین برده و به اهداف بلند اسلامی خود برسند.

حضرت آیت الله سیستانی نیز با تشکر از حضرت آیت الله صافی، تأییدات ایشان را از خداوند متعال مسئلت و برای سلامتی و بقای عمر ایشان دعا کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *