رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رودخانه‌های تهران ساماندهی می‌شوند/ برنامه ریزی برای سیل احتمالی در پایتخت

9:24 - 28 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۰۹۸۲
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: مقرر شده با کمک سایر دستگاه های فعال در حوزه مدیریت بحران، کار ساماندهی رودخانه های تهران آغاز شود.
احمد صادقی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه تصریح کرد: در حوزه مدیریت بحران، شرایط چندان مطلوبی در شهر تهران وجود ندارد و اگر با اتفاق ناگواری همچون سیل و یا زلزله مواجه شویم، نمی توانیم آنطور که باید مشکلات را مدیریت کنیم.

وی افزود: یکی از اصلی ترین مشکلات کنونی شهر تهران و نقاط اطراف پایتخت، وضعیت رودخانه ها و نا ایمن بودن آنها است که باید هر چه سریع تر برای ایمن سازی رودخانه ها برنامه ریزی شود.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به سیلاب های اخیر در برخی از شهرهای کشور اظهارکرد: با توجه به شرایط جوی که در سراسر کشور حاکم است، باید برای سیلاب های احتمالی برنامه ریزی شده و این احتمال وجود دارد که در شهر تهران نیز شاهد سیلاب باشیم.

صادقی از برنامه ریزی برای برگزاری مانوارهای مختلف سیلاب در تهران خبرداد و خاطرنشان کرد: قرار شده در خرداد 95، در سطح وسیعی مانوار سیلاب برگزار شود تا از این طریق سطح آمادگی ها را برای مقابله با این بحران بسنجیم.

وی پهنه بندی سیلاب در شهر تهران را یکی از برنامه های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر اعلام و اذعان کرد: یکی از نیازهای اولیه شهر تهران، داشتن پهنه بندی سیلاب بود و از مدت ها قبل برای این کار برنامه ریزی شده بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *