سرزمین سهراب پورناظری در کشور مهد موسیقی

11:04 - 04 مرداد 1393
کد خبر: ۱۵۸۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: سهراب پور ناظری، خواننده و آهنگساز موسیقی اصیل کشورمان که البته بیشتر او را در عرصه آهنگسازی دیده ایم،5 مرداد برابر با 27 جولای، اثر سرزمین به آهنگسازی و خوانندگی خود را در اتریش، کشور مهد موسیقی به صحنه می برد.

: سهراب پور ناظری، خواننده و آهنگساز موسیقی اصیل کشورمان که البته بیشتر او را در عرصه آهنگسازی دیده ایم،5 مرداد برابر با 27 جولای، اثر سرزمین به آهنگسازی و خوانندگی خود را در اتریش، کشور مهد موسیقی به صحنه می برد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی میزان، سهراب پورناظری درباره پروژه سرزمین که هنرمندان کرد زبان چند کشور در آن هنرنمایی می کنند، گفت : « اجرای این برنامه و دیگر برنامه های این چنینی در کشورهای گوناگون سبب آشنایی و همبستگی بیشتر سایر فرهنگ ها با یکدیگر می شود. »
آهنگساز و خواننده گروه شمس در ادامه گفت : « پروژه سرزمین، مخاطبان بسیاری را در کشورهای اروپایی جذب خود کرده است از این رو، شاید بتوان دعوت مکرر فستیوال های اروپایی از این پروژه را گواهی بر این مطلب دانست. هربار که این کنسرت برای مردم سایر کشورها اجرا می شود، نکته ای که جلب توجه می کند واکنش خوب مخاطبان در قبال جنسی از موسیقی‌ست که برایشان ناشناخته است که البته در این میان نوازندگی گوش نواز نوازندگان گروه را هم نباید نادیده گرفت.
این کنسرت که در چندماه گذشته در کشورهای فرانسه، بلژیک و هلند اجرا شده است ، فردا ( یکشنبه ) برای اولین بار در اتریش و در فستیوال 2014 Kerms به صحنه می رود.
آلبوم موسیقی « سرزمین» بر اساس این پروژه ، سال گذشته در اروپا و به تهیه کنندگی کمپانی آکورد کرایسز منتشر شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *