عصر پایان رژیم‌صهیونیستی فرا رسیده است/ حزب‌الله تیرخلاص را بر پیکر اسرائیل می‌نوازد

14:42 - 03 مرداد 1393
کد خبر: ۱۵۵۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه امروز موازنه قدرت به سود جهان اسلام است افزود: ملت مسلمان ایران و سایر ملتهای مسلمان اجازه نخواهند داد که رژیم صهیونیستی حتی طعم کوچکی از یک پیروزی را بچشد و این رژیم طعم پیروزی را به گور خواهد برد.

: جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه امروز موازنه قدرت به سود جهان اسلام است افزود: ملت مسلمان ایران و سایر ملتهای مسلمان اجازه نخواهند داد که رژیم صهیونیستی حتی طعم کوچکی از یک پیروزی را بچشد و این رژیم طعم پیروزی را به گور خواهد برد.

به گزارش ، سردار حسین سلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران گفت: ‌امام با اعلام روز قدس ابتکاری جاودانه ، در تاریخ مقاومت ملت های مسلمان علیه نژادپرستی و جنایت صهیونیست ها ایجاد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت:‌ امام راحل در 35 سال قبل با درایت نهرهای جاری و خروشان احساسات و وجدان های بیدار آزادگان را به هم پیوند داد و ملت فراموش شده فلسطین را احیا کرد.

وی افزود : امام راحل با بیان اینکه اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود پیامی را که حقیقتی بود به عالم داد .

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: این پیام اذهان مسلمان را در نوردید و در کوچه های سوریه ، لبنان و فلسطین مفهوم آن نقش بست .

سردار سلامی افزود‌: پیدایش حزب الله جوان و پرافتخار به عنوان فخر جهان عرب و دنیای اسلام همچنین جنبش های جهادی فلسطین پژواک این تفکر پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود .

وی گفت: قبل از پیروزی انقلاب وجود نحس و شر آفرین رژیم صهیونیستی با تفکری انگلیسی در سال 1917 آغاز شد .

جانشین فرمانده کل سپاه افزود : پس از آن ارتشی سری در فلسطین شکل گرفت و مسلمانان به سوریه ، تونس و اردن کوچ داده شدند .

وی افزود :‌پس از آن 5 جنگ از سال 1948 در گرفت و در سال 1956 خلیج عقبه در اختیار رژیم صهیونیستی قرار گرفت .

سردار سلامی گفت: در سال 1967 کرانه باختری ، ‌نوار غزه ،‌صحرای سینا با حمایت ابرقدرتها در اختیار رژیم اشغالگر قدس قرارگرفت و از سال 1973 در هر جنگی که میان اسرائیل و اعراب به وقوع پیوست آمریکا با کمک و حمایت تسلیحاتی موازنه قدرت را به نفع رژیم صهیونیستی تغییر داد .

وی تاکید کرد: هر زمان اعراب با رژیم صهیونیستی به جنگ پرداختند با حمایت آمریکا و انگلیس به شکست انجامید.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت : آمریکا و انگلیس با حمایت بی دریغ از رژیم اشغالگر قدس همواره به دنبال این بودند که میان مسلمانان رعب و وحشت ایجاد کنند و این ارمغان انگلیس و آمریکا برای جهان اسلام بود تا یک سر پل سیاسی برای استعمار در این منطقه ایجاد کنند .

سردار سلامی ادامه داد: ‌امام با انقلاب شکوهمند هویت ملت فلسطین را به آنان برگرداند و آنها در صحنه جغرافیای جهان اسلام نقش برجسته یافتند.

فروپاشی امنیت رژیم صهیونیستی با انقلاب اسلامی

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب امام (ره) نظم خود ساخته آمریکا را برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی فروپاشید؛ نظمی که بدنبال آن بود تا کمربند امنیتی پیرامون رژیم صهیونیستی را مستحکم کند.

سردار حسین سلامی افزود: نظمی که بدنبال ایجاد تعامل بین رژیم‌های متحد و وابسته عرب به آمریکا با رژیم صهیونیستی بود؛ نظمی که بدنبال ایجاد ترتیبات امنیتی بر اساس مظلومیت های و ایده‌آل‌های سیاسی آمریکا برای کنترل جهان اسلام و خاورمیانه و ایجاد سازشی ننگین بین جهان اسلام و رژیم اشغالگر قدس بود؛ نظمی که در انتهای آن به قرارداد ننگین کمپ دیوید منجر شد که در آن مصر از جرگه پایداری اعراب خارج شد، صحرای سینا را پس گرفت اما رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت.

وی ادامه داد: در آن دوران منجمد و سرد و خاموش که حکام عرب، آن‌ها که در قصرهایشان رقص شمشیر می کردند گفته بودند وجدان‌هایشان مرده بود و دنباله‌روی سیاست‌های آمریکا بودند.

سردار سلامی گفت: امام راحل در این شرایط مجدداً به احیای نهضت فلسطین پرداخت؛ نهضتی که در ادامه حرکت خویش با مدل انقلاب اسلامی الگوی جهاد و پافشاری بر ارزشهای اسلامی را معیار خویش قرار داد و وقتی در سال 1982 رژیم صهیونیستی جنوب لبنان را اشغال کرد حزب الله با تکیه بر ارزشهای انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی افزود: نخستین پیروزی بر رژیم صهیونیستی که منجر به بیرون راندن مفتضحانه این رژیم از بلاد اسلامی بود توسط حزب الله در سال 2000 اتفاق افتاد.

سردار سلامی ادامه داد این شکست توانست اعتماد به نفس را به ملت‌های مسلمان بازگرداند و یأس و ناامیدی را به جبهه استعمار و رژیم صهیونیستی هدایت کند.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: اما ماجرا به اینجا خاتمه نیافت؛ این موضوع به دفع رویاهای رژیم صهیونیستی منجر شد؛ رژیمی که رویای استراتژیک از نیل تا فرات را در آرمان‌ها و آرزوهای ذهنی خود می پروراند مجبور شد در باریکه کوچک آرزوهای خود را دفن کند.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی صدها کیلومتر دیوارهای بتونی بلند به دور باریکه تحت اشغال خود کشیده است تا از نفوذ یک جوان فلسطینی یا لبنانی بعنوان یک کابوس ویرانگر و مخرب بر امنیت ملی خویش بتواند جلوگیری کند.

سردار سلامی گفت: رژیم صهیونیستی بتدریج مقدمات محو خویش را از صفحه روزگار فراهم ساخت؛ نهضت های اسلامی مسلح شدند و آن‌ها توانستند در جنگ 33 روزه که بزرگترین شکست تاریخی ارتش افسانه ای اسرائیل بود پیروز شوند و اعتماد بنفس رژیم صهیونیستی به تانک‌های مرکاوا، هلیکوپترها و هواپیماهای جنگی از بین رفت و در نبردهای نابرابر 22 روزه و هشت روزه یکی از جاودانه‌ترین پیروزی‌های نهضت فلسطین با تکیه بر آموزه های جهاد اسلامی رقم خورد.

وی افزود: عصر پایان رژیم صهیونیستی فرا رسید، نهضت های اسلامی مسلح شدند، موشکها انبار شد و امروز می بینید که چگونه سلاح‌های مقاومت توانسته است در گوشه ای از دنیای اسلام ماجرای غم انگیز تهاجمات وحشیانه رژیم صهیونیستی را به ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین در غزه مدیریت کند و ابتکار عمل سیاسی را در صحنه جدید در دست بگیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه گفت: این در شرایطی است که برخی از دولت‌های حاکم در کشورهای اسلامی و عرب، آن‌ها که همجوار رژیم اشغالگر صهیونیستی هستند صدای ناله و فریاد کودکان فلسطینی را که در آغوش مادرانشان جان می سپارند و می سوزند را می شنوند، آن‌ها می‌توانند با دوربین‌های خود ویرانی، آوارگی، کشتار و یتیم شدن مردم فلسطین در غزه را مشاهده کنند، اما وجدان‌های خوابیده، دنیاطلبی و ترس آن‌ها از رژیم صهیونیستی باعث شده است که ملت فلسطین در تاریکی غزه و در محاصره باقی بماند.

ملت فلسطین در حال رشد است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ملت فلسطین در مقاومت در حال رشد است و حقیقت فلسطین از درون این آوارها قد خواهد کشید.

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی افزود: بخشی از حکام عرب در امتداد راهبرد آمریکا برای تضعیف نهضت‌های مقاومت همه تلاش مالی و تسلیحاتی خویش را بکار گرفتند.

وی گفت: آنها ملتی عزیز و بزرگ همانند سوریه را آواره کردند و سیل ارسال تسلیحات و نیروهای تروریستی خود را مانند رودخانه ای به عراق و سوریه تحت عنوان داعش و سایر گروههای تروریستی به راه انداختند و آن‌ها بودند که به امریکا و رژیم صهیونیستی پیشنهاد دادند که هزینه انهدام حزب‌الله لبنان را می پذیرند.

جانشین فرمانده کل سپاه جنایات اخیر غزه را محصول مشترک سیاست آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای اسلامی مرتجع دنباله رو سیاستهای آمریکا دانست.

وی گفت: آمریکایی که یک روز کاروان عروسی را در افغانستان بمباران می کند و روز دیگر با پتک در نیمه های شب خانواده های عراقی را می لرزاند و آمریکایی که مسلمانان را در زندانهای گوانتانامو شکنجه می کند و با بمبهای هسته ای ناکازاکی و هیروشیما را ویران می کند موجب شکل‌گیری این پدیده خطرناک شده است.

سردار سلامی افزود: امروز رژیم صهیونیستی در پرتو حاشیه امنی که برایش ایجاد شده است فضای سیاسی را برای حمله به غزه آماده دید، اما ماجرای رژیم صهیونیستی و داستان فلسطینیان به اینجا ختم نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سناریوی شکست ناپذیری سیاست‌های آمریکا و صهیونیست شکست خورده است گفت: نخل قامت بلند مردم فلسطین از درون این جهاد سخت رشد خواهد کرد و کودکانی که امروز در فلسطین مجروح می شوند بیرق‌داران مقاومت فردای فلسطین هستند.

سردار سلامی افزود: آیا چیزی جز این همه جنایت می توانست غیض و بغض مسلمانان را به آینده خطرناک فلسطین انباشته کند و سدی عظیم در حمایت معنوی از فلسطینیان بسازد.

وی گفت: اسرائیل در هر جنگی که به راه انداخت، مسلمانان قدرتمندتر شدند و وقتی لبنان را اشغال کرد حزب الله متولد شد؛ همان کانون خطرناکی که آخرین تیرهای خلاص را بر پیکر رژیم صهیونیستی خواهند نواخت.

رژیم صهیونیستی طعم پیروزی را به گور خواهد برد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی را رژیمی بی‌ریشه دانست و گفت: رژیم صهیونیستی طعم پیروزی را به گور خواهد برد.

سردار سلامی خطاب به اسرائیلی ها گفت: شما جامعه‌ای بی ریشه هستید که سرزمینی را اشتغال کرده اید و نژاد و تاریخ هم ندارید.

وی افزود: این رژیم بی ریشه توسط انگلیسی ها کاشته شده و هرگز به بار نخواهد نشست.

سردار سلامی جنگ 33 روزه ، 22 روزه و 8 روزه را نمادی از مقاومت دانست و گفت: این جنگ نیز به سود مقاومت تمام خواهد شد و رژیم صهیونیستی خواهد فهمید که در مقابل مقاومت هیچ کاری نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز موازنه قدرت به سود جهان اسلام است افزود: ملت مسلمان ایران و سایر ملت های مسلمان اجازه نخواهند داد که رژیم صهیونیستی حتی طعم کوچکی از یک پیروزی را بچشد و این رژیم طعم پیروزی را به گور خواهد برد.

جانشین فرمانده کل سپاه رژیم صهیونیستی با بیان این که سنت الهی تحقق خواهد یافت و پیروزی مسلمین به بار خواهد نشست گفت: جهان اسلام گورستانی برای سیاست های آمریکا می شود.

سردار سلامی تصریح کرد: بیرق اسلام به زودی برافراشته خواهد شد و رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال خواهد رفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *