سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان سمنان

3:50 - 16 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۵۳۰۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار سمنان از سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به این استان خبر داد و گفت: رئیس‌جمهور و هیئت دولت تا کمتر از یک ماه آینده به استان سمنان سفر می‌کنند.
سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان سمنانبه گزارش گروه سیاسی ، محمدرضا خباز در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام خمینی(ره) استانداری سمنان اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، استان سمنان، ایستگاه بعدی کاروان تدبیر و امید است.

وی با اعلام اینکه هماهنگی‌های اولیه این سفر انجام شده است، تصریح کرد: مدیران استان سمنان باید آماده برگزاری این سفر تا یک ماه آینده باشند.

استاندار سمنان با اشاره به تشکیل کمیته استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت در استان سمنان، ایجاد زیرکمیته‌های استقبال از دولت را در دستگاه‌های اجرایی این استان خواستار شد و افزود: استقبال پرشور از هیئت دولت و رئیس جمهور در استانی که زادگاه وی است؛ سبب تقویت نظام و جمهوری اسلامی می‌شود.

خباز با توجه به لغو سفر هیئت دولت در آبان سال گذشته و موکول شدن آن به زمانی دیگر بیان کرد: با توجه به این موضوع، بیشتر مصوبات آماده شده برای آن سفر در بودجه سال 95 کل کشور لحاظ شده است تا با اجرای سفر هیئت دولت در ابتدای امسال، مشکل بودجه‌ای و اعتباری برای آن پیش نیاید.

وی با ابراز اهمیت آمادگی برای انجام این سفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان خواست تا پروژه‌های آماده افتتاح یا کلنگ‌زنی خود را برای این سفر به استانداری این استان اعلام کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *