طرح اصلاح بیمه‌ کارگران ساختمانی به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد

16:31 - 01 مرداد 1393
کد خبر: ۱۵۳۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح اصلاح بیمه کارگران ساختمانی با امضای 60 نماینده، طی یک ماه و نیم آینده در صحن مجلس مطرح خواهد شد.

: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح اصلاح بیمه کارگران ساختمانی با امضای 60 نماینده، طی یک ماه و نیم آینده در صحن مجلس مطرح خواهد شد.

به گزارش ، محسن صرامی‌فروشانی گفت: مشکلات بسیاری که در زمینه درآمد شهرداری‌ها جهت بیمه کارگران ساختمانی و پرداخت ارباب رجوع برای دریافت پروانه پیش آمده، موجب شد طرحی یک شوری با عنوان طرح اصلاح بیمه کارگران ساختمانی در مجلس مطرح و در کمیسیون بهداشت و درمان اصلاح و تصویب شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اما مشکل اصلی، زمان طولانی برای مطرح شدن این طرح در صحن مجلس بود، از این رو بنده با جمع آوری حدود 60 امضا به طرح اولویت دادم و درنهایت طرح تا یک ماه و نیم آینده در صحن مطرح خواهد شد.

وی تصریح کرد: با تصویب این طرح مشکل شهرداری‌ها و ارباب رجوعی که برای دریافت پروانه متحمل پرداخت هزینه‌های بالا می‌شوند حل شده و این نویدی برای پررونق کردن کار شهرداری و کاهش پرداخت‌ها برای دریافت پروانه توسط ارباب رجوع است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *