رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

راهیان نور درس های زیادی از دفاع مقدس دارد

9:25 - 02 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۱۶۴۳
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
سرهنگ حسین کریمی گفت: ما باید پیام شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و آن تفکری که باعث عزت و اقتدار و پیروزی ما در دفاع مقدس شده را به نسل جدید و نسلهای آینده منقل کنیم چرا که راهیان نور درس های زیادی از هشت سال حماسه و ایثار رزمندگان دارد.
راهیان نور درس های زیادی از دفاع مقدس داردبه گزارش گروه سیاسی ، سرهنگ حسین کریمی جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان اظهارکرد: حماسه دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ پرخاطره انقلاب اسلامی است،که فرزندان امام (ره)و انقلاب با ایثار و رشادت و از خودگذشتگی و تأسی از فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین(علیه اسلام) با صلابت تمام بوجود آوردند و نگذاشتند دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به اهداف شومشان برسند.

وی ادامه داد: رسالت ما که از غافله شهدا باز مانده ایم اینست که پیام شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و آن تفکری که باعث عزت و اقتدار و پیروزی ما در دفاع مقدس شده را به نسل جدید و نسلهای آینده منقل کنیم. 

سرهنگ کریمی در خصوص اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: نتیجه میراث شهدا ایستادگی، مقاومت، شجاعت و پایداری ملت ایران در مقابل دشمنان است که سبب بیداری اسلامی در جهان شده است.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: به برکت آن از خودگذشتگی در سایه ولایت و اقتدار مقام معظم رهبری در برابر دنیا به عزت و استقامت رسیده و در برابر یاوه‎گویی‎های دشمن ایستادگی می‎کنیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *