دعوت از کلیمیان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

13:41 - 01 مرداد 1393
کد خبر: ۱۵۱۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی گفت: کوبنده ترین پاسخ از سوی موحدان جهان به جنایات اسرائیل غاصب شرکت همگانی در راهپیمایی روز جهانی قدس و استفاده از تمامی امکانات مادی و معنوی صلح طلبان جهان در حمایت از منافع ملت قهرمان فلسطین است.

: نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی گفت: کوبنده ترین پاسخ از سوی موحدان جهان به جنایات اسرائیل غاصب شرکت همگانی در راهپیمایی روز جهانی قدس و استفاده از تمامی امکانات مادی و معنوی صلح طلبان جهان در حمایت از منافع ملت قهرمان فلسطین است.

به گزارش ، سیامک مره صدق، نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای در آستانه روز جهانی قدس گفت: از تمامی همکیشان عزیز دعوت به عمل می‌آید که با حضور قاطع خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری و در همراهی با دیگر موحدان جهان در سال جاری بار دیگر بر همدلی و همراهی تمامی موحدان جهان در مبارزه با استکبار و صهیونیزم سیاسی تاکید بنماییم.

متن کامل بیانیه نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس به شرح ذیل است:

با شروع مجدد حملات وحشیانه اسرائیل جنایتکار بر علیه ملت مقاوم فلسطین و غیرنظامیان بی پناه بار دیگر شاهد سکوت و بی‌عملی مجامع جهانی در برابر این جنایات هستیم.

کوبنده‌ترین پاسخ از سوی موحدان جهان شرکت همگانی در راهپیمایی روز جهانی قدس و استفاده از تمامی امکانات مادی و معنوی صلح‌طلبان جهان در حمایت از منافع ملت قهرمان فلسطین است.

از تمامی هم‌کیشان عزیز دعوت به عمل می‌آید که با حضور قاطع خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری و در همراهی با دیگر موحدان جهان در سال جاری بار دیگر بر همدلی و همراهی تمامی موحدان جهان در مبارزه با استکبار و صهیونیزم سیاسی تاکید بنماییم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *