نمایندگان مجلس دهم کمبودهای قانونی در حوزه فرهنگ را برطرف کنند

8:18 - 08 خرداد 1395
کد خبر: ۱۴۹۱۶۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم اهر در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: نمایندگان منتخب مردم در مجلس دهم باید بیش از دوره های قبل بر مقوله حساس و پراهمیت فرهنگ احاطه داشته و به صورت ویژه و تخصصی به آن توجه آن کنند.
نمایندگان مجلس دهم کمبودهای قانونی در حوزه فرهنگ را برطرف کنندعباس فلاحی باباجان نماینده مردم اهر در مجلس نهم شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی مشکلات فرهنگی در کشور به بحث های قانونی بر می گردد اظهار داشت: با وجود اینکه اهمیت فرهنگ بر هیچ کس پوشیده نیست ولی کار تخصصی در هیچ کدام از نهاد ها در مورد این مقوله حساس انجام نشده است.

فلاحی با بیان اینکه باید قوانینی تدوین می شد که مسیر برای فرهنگ دینی ریشه دار مهیا می شد عنوان کرد: کمبودهای قانونی در حوزه فرهنگ زیاد است و ما هیچ تعریفی صحیحی از حجاب، از دانشگاه اسلامی، از بانک اسلامی و در کل از فرهنگ جامعه اسلامی نداریم و باید به مردم حق دهیم که از فضای فرهنگی جامعه ناراضی باشند.

وی در پایان گفت: نمایندگان منتخب مردم در مجلس دهم باید بیش از دوره های قبل بر مقوله حساس و پراهمیت فرهنگ احاطه داشته و به صورت ویژه و تخصصی به آن توجه آن کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *