اعلام آمادگی پزشکی قانونی استان تهران در چهارشنبه آخر سال

13:09 - 24 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۹۰۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قادی پاشا از آمادگی مراکز پزشکی قانونی استان تهران برای پذیرش مصدومان و آسیب دیدگان احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از  روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، مسعودقادي پاشا گفت: تمام مراکز پزشکی قانونی سطح استان در ساعات اداری  و واحد کشیک عصر و شب واقع در پارك شهردر این اداره کل، آماده پذیرش مصدومین و آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه آخر سال می باشند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درادامه افزود: امیدواریم با تمهیدات درنظر گرفته شده توسط دستگاه های ذیربط امسال شاهد حوادث کمتری در  زمینه چهارشنبه آخر سال باشیم و حوادث احتمالی منجر به فوت کسی نشود ولیکن مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی این اداره کل واقع در کهریزک برای پذیرش و رسیدگی به موارد فوت احتمالی حوادث آمادگی کامل دارد.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه اکثر حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال در ساعات غیر اداری رخ م یدهد شهروندان می توانند با در دست داشتن نامه از مراجع قضایی و کلانتری ها به واحد کشیک عصر و شب پزشکی قانونی استان تهرات به نشانی :خیابان بهشت،ضلع جنوبی پارک شهر،کوچه معراج  مراجعه کنند.

قادی پاشا در ادامه بیان کرد: همانطور که قبلا هم اشاره کردم با توجه به اینکه خطرات این روزبیشتر متوجه کودکان و نوجوانان می باشد به والدین توصیه میشود تا برای حفظ سلامت فرزندان خود مراقبت و نظارت بیشتری بر آنها داشته باشند و مواد آتش زا را از دسترس آنها دور نمایند.وی همچنین توصیه کرد در صورت بروز هرگونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی سریعاً کودکان و افراد مسن را از محل حادثه دور کرده و به جای امن منتقل نمایند و در اسرع وقت با مراکز درماني و امدادی تماس بگیرند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *