شهادت مامور آتش نشانی یزد هنگام عملیات اطفا حریق+عکس

13:41 - 23 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۸۵۵۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مامور آتش نشانی یزد هنگام انجام عملیات اطفا حریق انبار لوازم تزیینی خودرو به علت دودگرفتگی به شهادت رسید.
شهادت مامور آتش نشانی یزد هنگام عملیات اطفا حریق+عکسبه گزارش گروه جامعه ، عقربه‌ها ساعت 3:53 بعد از نیمه شب یکشنبه بیست وسوم اسفند ماه را نشان می‌داد که انبار مغازه تزئینات خودرو واقع درمیدان شهید باهنر دچار آتش سوزی شد. در پی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی بیدرنگ نیروهای عملیات ایستگاه شماره یک و در ادامه ایستگاه‌های شماره ۵، ۳، ۸، ۷، ۶، ۲ و ۹ را به عنوان نیروهای کمکی و همچنین یک دستگاه خودرو تانکرآبرسان و یک دستگاه خودرو دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.
 
سیدعباس میرشمسی مدیرعامل سازمان آتش نشانی یزد که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: محل حادثه  یک انبار بزرگ در طبقه زیر  مغازه  ای بزرگ بود که مقدار زیادی مواد سریع الاشتعال تزئینات خودرو دچار آتش سوزی شده و دود غلیظ ناشی از این آتش سوزی از فاصله دور نمایان بود.
 
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله همزمان با تجهیز ۴ دستگاه تنفسی و با استفاده از چهار رشته لوله آبدهی پر فشار به داخل زیر زمین رفته و بعد از شناسایی کانون حریق بعد از گذشت ۹ ساعت موفق به مهار آتش شدند.
 
رئیس سازمان آتش نشانی یزد با  اشاره به اینکه نگهداری و دپو کردن انبوه زیادی از تزئینات خودرو از قبیل فرش و روکش صندلی، اسپری‌ها و... در یک فضای بسته، بدون ورودی مناسب و عدم رعایت حداقل اصول ایمنی به مانند یک بمبی  در کنار شهروندان است، تاکید کرد: متاسفانه در این حادثه مسعود تيموري یکی از آتش نشان ها  به علت دود گرفتگی شدید جان خود را از دست داد و خانواده آتش نشانی را عزادار کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *