رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رونمایی از آیفون 4 اینچی تا 9 روز دیگر

12:05 - 22 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۷۹۸۷
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
9 روز دیگر روز رسمی رونمایی از آیفون 4 اینچی و آی پد 9.7 اینچی اپل خواهد بود.
به گزارش گروه فضای مجازی ، اپل با ارسال دعوت‌نامه رسمی و درج شعار «اجازه دهید شما را آگاه ساخته و به هم وصل کنیم» رسماً روز 21 مارس را روز رونمایی از محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود اعلام کرد.

مراسم رأس ساعت 10 صبح به‌وقت کالیفرنیا (1 بعدازظهر به‌وقت نیویورک و 21:30  در تهران )خواهد بود و کاربران آیفون و آی پد و آی‌پاد تاچ مجهز به آی او اس 7.0 به بالا می‌توانند مراسم را به‌صورت زنده از طریق فناوری اپل بنام HTTP Live Streaming تماشا کنند.

آیفون 4 اینچی (آیفون اس ای)که بسیاری از کاربران تقاضای آن را کرده بودند مجهز به پردازنده جدید A9 باقابلیت‌های آیفون 6 اس و پرداخت الکترونیک اپل، در کنار آی پد 9.7 اینچی(با 4 اسپیکر و اتصالات هوشمند و پردازنده A9) رونمایی خواهد شد.

به‌روزرسانی سخت‌افزاری لپ‌تاپ‌های مک بوک و نسخه‌های جدید ساعت اپل نیز در این مراسم معرفی خواهند شد.

گفتنی است تا ماه سپتامبر (شهریور 95) و زمان رونمایی آیفون 7 همگان همچنان انتظار خواهند کشید تا اپل محصولی متفاوت عرضه کند.

{یکی از معانی loop in به هم وصل کردن کابل‌ها روی یک مدار است که منظور اپل نیز در این جمله فنی بوده و اتصال به یکدیگر را لحاظ کرده است.}


رونمایی از آیفون 4 اینچی تا 9 روز دیگر



/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *