رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واریز یارانه نقدی تا ساعت 24 امشب

12:15 - 20 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۷۱۳۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
شصت و یکمین مرحله واریز یارانه نقدی خانوار ساعت 24 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
واریز یارانه نقدی تا ساعت 24 امشببه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ،شصت و یکمین مرحله واریز یارانه نقدی ساعت 24 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بر این اساس یارانه هر فرد 45 هزار و 500 تومان است که آخرین مرحله از یارانه سال 94 به حساب می آید.

گفتنی است میزان پرداخت شصت مرحله یارانه‌های نقدی تا پایان بهمن‌ماه امسال بالغ بر 220 هزار میلیارد تومان بوده که این رقم مجموع یارانه حدود پنج میلیارد نفر است.

مجلس شورای اسلامی در راستای حذف گروه های خاص از صف یارانه بگیران، در روزهای گذشته مصوبه ای در کمیسیون تلفیق در جریان بررسی لایحه بودجه سال 1395 به تصویب رساند که بر طبق آن قرار بر حذف گروه‌های مختلف تا تیرماه سال آینده شده است.
 
بر اساس این مصوبه گروه هایی همچون پزشکان،تجار، قضات دادگستری، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، پژوهشی، علمی دولتی و غیردولتی، ،افرادی که در سال جاری بیش از 15 میلیون تومان مالیات پرداخته‌اند، کارکنان نیروهای مسلح که دریافت سالانه آنها بیش از 35 میلیون تومان،بازنشستگانی که دریافتی سالانه مستمری آنها بالغ بر 35 میلیون تومان است و همچنین کارکنانی که دریافتی درآمد آنها بیش از سه میلیون تومان است از لیست بلندبالای یارانه بگیران حذف خواهند شد.

حال باید منتظر ماند و دید دولت برای اجرایی کردن این مصوبه چگونه در میدان عمل رفتار خواهد کرد تا یارانه نقدی به مستحقان اصلی خود برسد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *