رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری رئیس یکی از ادارات دولتی شهرستان پردیس

11:51 - 19 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۶۷۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
فتاحی از دستگیری رئیس یکی از ادارات دولتی شهرستان پردیس خبرداد و گفت: این فرد به اتهام اخذ رشوه دستگیر شده و پرونده وی در مرحله تکمیل تحقیقات قرار دارد.
«دستگیری رئیس یکی از ادارات دولتی در شهرستان پردیس /  فساد در ادارات را ریشه کن می‌کنیمحیدر  فتاحی» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی از دستگیری رئیس یکی از ادارات دولتی در شهرستان پردیس خبرداد و گفت: این فرد به اتهام اخذ رشوه دستگیر شده و پرونده وی در مرحله تحقیقات اولیه قرار دارد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان پردیس در ادامه افزود: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و پیگیری‌ها و رصدهای قضایی نسبت به شناسایی و دستگیری این فرد اقدام شد.

وی اضافه کرد: این فرد در زمانی که قصد اخذ رشوه داشت، در یک اقدام ضربتی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد  و پرونده نیز در مرحله تکمیل تحقیقات است .

فتاحی با هشدار به روسای ادارات دولتی اظهارکرد : دستگاه قضایی بحث فساد و تخلفاتی که جنبه کیفری و عناوین مجرمانه  دارد به خصوص فساد مسئولان اداری را به شدت رصد می کند و در صورت جمع آوری مستندات ودلایل اثباتی بلافاصله نسبت به این مسئولان متخلف اقدام می‌کند و هدف اصلی این است که بحث فساد در ادارات را ریشه کن کنیم.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *