نامه مصر به مجلس ایران درباره بازگشایی گذرگاه برای انتقال مجروحان غزه

10:25 - 01 مرداد 1393
کد خبر: ۱۴۴۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارسال نامه‌ای از طرف دولت مصر به مجلس جهت بازگشایی گذرگاه‌ها برای انتقال مجروحین غزه به کشور مصر خبر داد.

: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارسال نامه‌ای از طرف دولت مصر به مجلس جهت بازگشایی گذرگاه‌ها برای انتقال مجروحین غزه به کشور مصر خبر داد.

به گزارش ، علاءالدین بروجردی با اشاره به نامه مصر به فلسطین جهت بازگشایی گذرگاه‌ها گفت: نامه مشابهی را در این زمینه مصر به مجلس شورای اسلامی داده اما مهم عمل کردن به این اعلام موضع است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران در این زمینه پیشنهادات مشخصی را به مصر ارائه کرده است، تشریح کرد: مهمترین این پیشنهادات پذیرایی از مجروحین مظلوم این فاجعه غزه است که این امر نیازمند ایجاد خط ترابری هوایی است.

وی با بیان اینکه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران طی چند روز گذشته اعلام آمادگی خود را در این زمینه مطرح کرده است، گفت: به پیشنهاد دولت مصر امیدواریم براساس پیشنهاد دولت مصر شاهد باشیم طی روزهای آینده خط پروازی برای انتقال مجروحین و کمک های انسانی و دارویی ایجاد شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *