رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیروزی استقلال مقابل راه‌آهن/ مظلومی، صدر را از ویسی پس گرفت

15:30 - 14 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۴۱۴۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر به مصاف راه‌آهن رفت که این دیدار با پیروزی شاگردان پرویز مظلومی به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز (جمعه) به مصاف تیم فوتبال راه‌آهن رفت. شاگردان پرویز مظلومی در این دیدار میهمان محسوب می‌شدند اما با موافقت مسئولان باشگاه راه‌آهن در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم قرار گرفتند.

این بازی با تک گل محمدرضا خرسندنیا به سود استقلال به پایان رسید. شاگردان مظلومی با این پیروزی 42 امتیازی شدند و به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بازگشتند.

نیمه اول

دقیقه 2:
کرنر ارسالی بهادر عبدی می‌توانست به موقعیتی خطرناک برای راه‌آهن تبدیل شود اما توپ از مقابل بازیکنان دو تیم عبور کرد.

دقیقه 23: علی فاطمی در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و با یک سر توپ زیبا امید نورافکن را جا گذاشت اما ضربه پای چپ او را مهدی رحمتی به کرنر فرستاد.

دقیقه 30:
سجاد شهباززاده با دو سر توپ، مدافع روبه‌رویش را جا گذاشت و شوتی را از پشت محوطه جریمه روانه دروازه کرد که پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه، به بیرون رفت.

دقیقه 39: مهرداد محمدی با خطا روی بهنام برزای، اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه 41: مهرداد محمدی، توپ را از سمت چپ روی دروازه فرستاد که نورافکن نتوانست توپ را به خوبی کنترل کرد و یک کرنر به حریف هدیه داد.

دقیقه 42: کرنر ارسالی در یک رفت و برگشت به حامد زمانی رسید اما شوت زمینی او به کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه 45 (گل): ارسال زمینی شهباززاده از سمت راست با ضربه محمدرضا خرسندنیا همراه شد که محسن فروزان با توپ به درون دروازه رفت. بازیکنان راه‌آهن معتقد بودند توپ وارد دروازه نشده اما داور چنین اعتقادی نداشت.

نیمه دوم

دقیقه 46: سجاد شهباززاده در موقعیتی مناسب صاحب توپ شد و ضربه خود را از پشت محوطه شش‌قدم زد که مدافع راه‌آهن با پرتاب خود، توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 48: حامد زمانی با حرکتی تکنیکی، توپ را روی پای چپ خود آورد اما ضربه روی پای او راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 50: فخرالدینی تکل خطرناکی روی پای بهادر عبدی رفت که اعتراض مهاجم راه‌آهن باعث شد این دو برای لحظاتی با یکدیگر درگیر شوند.

دقیقه 55: محمد عباس‌زاده اولین تعویضی این بازی بود که جای خود را به میلاد ابطحی داد.

دقیق 62: بهادر عبدی، پاس ارسالی از سمت راست را به زیبایی جلو برد. وی موفق شد مهدی رحمتی را هم دریبل بزند اما ضربه نهایی او راهی کرنر شد.

دقیقه 64: بازیکن راه‌آهن قصد داشت با ضربه‌ای آکروباتیک دروازه استقلال را باز کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65: میلاد فخرالدینی اولین اخطاری استقلال در این بازی بود.

دقیقه 66: بازیکن تازه‌وارد راه‌آهن با ضربه سری چکشی قصد داشت دروازه استقلال را باز کند. ضربه او در حالی که مهدی رحمتی تنها نظاره‌گر توپ بود به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 70: محمد امین حاج‌محمدی به دلیل خطا روی مهرداد محمدی کارت زرد گرفت.

دقیقه 71: عادل شیحی، بازیکن مراکشی جدید استقلال به جای خرسندنیا وارد زمین شد.

دقیقه 73: شیحی می‌توانست اولین گل خود را برای استقلال به ثمر برساند اما ضربه او از فاصله‌ای نزدیک به تیرک دروازه راه‌آهن برخورد کرد.

دقیقه 78:
مهرداد محمدی روی پاس سباستین، توپ را به سمت دروازه زد که به دست مدافع استقلال برخورد کرد اما داور بازی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 81: فرشاد فرجی خطای خطرناکی انجام داد و با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 90: روزبه چشمی پس از انجام خطا روی بهادر عبدی، کارت زرد گرفت.

ترکیب تیم فوتبال راه‌آهن:

محسن فروزان، ابراهیم کریمی، فرشاد فرجی، احمد مهدی‌زاده، حمید دیوسالار، مهدی حنفی، حامد زمانی (76-سباستین استرندوال)، بهادر عبدی، علی فاطمی (89-محمدرضا سلیمانی)، مهراداد محمدی و محمد عباس‌زاده (55-میلاد ابطحی).

ترکیب تیم فوتبال استقلال:

مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، هرایر مگویان، امین حاج‌محمدی، امید نورافکن (72-میثم مجیدی)، روزبه چشمی، محمدرضا خرسندنیا (71-عادل شیحی)، بهنام برزای، محسن کریمی (83-مهدی مؤمنی)، فرشید اسماعیلی و سجاد شهباززاده.

اتنهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *