«طنین انتفاضه» راهپیمایی روز قدس را پوشش می‌دهد

9:39 - 01 مرداد 1393
کد خبر: ۱۴۳۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس، شبکه رادیویی تهران از ساعت 9 تا 12 در عنوان برنامه «طنین انتفاضه»، حضور شورانگیز و مشارکت حداکثری مردم را به گوش جهانیان می‌رساند.

:  همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس، شبکه رادیویی تهران از ساعت 9 تا 12 در عنوان برنامه «طنین انتفاضه»، حضور شورانگیز و مشارکت حداکثری مردم را به گوش جهانیان می‌رساند.

به گزارش به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، ویژه برنامه راهپیمایی روز قدس به منظور ترغیب شهروندان به حضور پرشور و انقلابی درراهپیمایی، تحلیل موضوعاتی همچون فلسطین و آخرین تحولات منطقه روی آنتن می‌رود.
پژمان کریمی، سردبیر برنامه گفت: این برنامه در روز جهانی قدس با انعکاس حضور گسترده مردم در راهپیمایی پیام جدی به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی می‌دهد. همه مسلمانان جهان در این شرایط بحرانی و حساس وظیفه دارند واکنشی جدی به وقایع غزه داشته باشند، ویژه برنامه «طنین انتفاضه» با هدف پوشش رسانه‌‌ای راهپیمایی روز جهانی قدس و به مناسبت روز پیروزی مسلمانان و شکست استکبار جهانی از ساعت 9 تا 12 روی آنتن شبکه رادیویی تهران می‌رود.
وی با اشاره به این که در برنامه ،کارشناسان و صاحب نظران خاورمیانه، تصویری از وضعیت فعلی سرزمین اشغالی ارائه می‌کنند، افزود: در این برنامه ضمن انعکاس حضور گسترده هموطنانمان در راهپیمایی این روز و اشاره به دستاوردهای روز جهانی قدس، وضعیت فعلی سرزمین اشغالی و اهداف اشغال فلسطین و دلایل آن بررسی و از اهداف آینده رژیم صهیونیسم پرده‌برداری می‌شود.
کریمی به بخش‌های دیگر برنامه اشاره کرد و ادامه داد: در خصوص انعکاس حضور مردم در مراسم ویژه روز قدس و راهپیمایی این روز، گزارشگران رادیو تهران با استقرار در مسیرهای راهپیمایی و گفت‌وگو با مردم، اخبار حضور پرشور و باشکوه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را نیز منعکس می‌کنند.
ویژه برنامه «طنین انتفاضه» از ساعت 9 تا 12 با تهیه کنندگی رضا قربانی و گویندگی رضا خضرائی از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *