اولین خودروی بدون کلید جهان + عکس

4:50 - 04 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۹۱۱۸
هرچند تاکنون سیستم‌های ورود بدون کلید و استارت بدون کلید در خودروها، به‌صورت یک تکنولوژی جدید ارائه می‌شد، اما ولوو قصد دارد از سال ۲۰۱۷ مدل‌های بدون کلید واقعی یا کلید دیجیتالی را برای خودروهای خود معرفی نماید.
به گزارش گروه فضای مجازی ، ولوو اولین شرکتی خواهد بود که کلیدهای دیجیتالی را به صنعت خودرو می‌آورد. برنامه ولوو، حذف کامل کلیدهای فیزیکی و جایگزینی آن با کلیدهای دیجیتالی است که می‌تواند در گوشی‌های هوشمند مالک قرار گیرد.

اولین خودروی بدون کلید جهان + عکس

درواقع کلید دیجیتالی، نوعی برنامه برای تلفن‌های هوشمند است که می‌تواند از طریق بلوتوث با خودرو ارتباط برقرار کند. قابلیت‌های این کلید دیجیتالی، کاملاً مشابه کلیدهای هوشمند فعلی خواهد بود و می‌توان از طریق آن درب‌های خودرو را باز یا قفل نمود و یا استارت زده و موتور را روشن کرد.

اولین خودروی بدون کلید جهان + عکس

این ویژگی با درنظر گرفتن ابعاد ایمنی آن، پتانسیل‌های زیادی خواهد داشت. به‌عنوان مثال شرکت‌های کرایه خودرو به راحتی می‌توانند کلید دیجیتالی را برای مشتریان ارسال کنند.
اولین خودروی بدون کلید جهان + عکس

ولوو قرار است طی یک برنامه آزمایشی از بهار امسال در خودروهای فرودگاه گوتنبرگ سوئد و در تعدادی محدود، این فناوری را آزمایش کند.

اولین خودروی بدون کلید جهان + عکس

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *