قالیباف و چمران بمنظور بررسی طرح اصلاح قانون شوراها به مجلس می‌روند

11:10 - 15 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۸۱۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: محمدجواد کولیوند، با اشاره به حضور شهردار و رئیس شورای شهر تهران در نشست هفته آینده این کمیسیون، گفت: در این نشست طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها بررسی می‌شود.

: محمدجواد کولیوند، با اشاره به حضور شهردار و رئیس شورای شهر تهران در نشست هفته آینده این کمیسیون، گفت: در این نشست طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها بررسی می‌شود.

به گزارش حگروه سیاسی ، محمدجواد کولیوند نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس از حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران و مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نشست هفته آینده کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس خبر داد و گفت: این نشست مشترک روز یکشنبه (18 آبان) با هدف بررسی طرح اصلاح قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها برگزار می‌شود.

نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در چند هفته اخیر نشست‌های مشترکی میان اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، مسئولان وزارت کشور و کارشناسان مرکز پژوهش‌ها برای بررسی طرح اصلاح قانون شوراها برگزار و نقطه نظرات تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها در این رابطه دریافت شد، از این رو برای دریافت نظرات نهایی و رسیدگی بیشتر نشست مشترک مجلس، شهرداری و شورای شهر تهران برگزار می شود.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، افزود: طرح اصلاح قانون شوراها در شرایط کنونی مراحل پایانی بررسی خود را می‌گذارند و احتمالا در هفته‌های آینده این طرح برای تصویب به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *