عکس های جدید سریال نوروزی «زعفرانی»

16:49 - 01 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۸۱۱۷
تهیه‌کننده سریال «زعفرانی» از پایان 50 درصد از تصویربرداری این مجموعه نوروزی برای پخش از شبکه دو سیما خبر داد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، ایرج محمدی گفت: 50 درصد از تصویربرداری این مجموعه نوروزی به تازگی به پایان رسید و اکنون گروه سازنده در حال َرج زدن مابقی قسمت‌ها هستند تا از هفته آینده وارد 50 درصد مابقی داستان شوند. در حال حاضر تصویربرداری لوکیشن‌های خیابانی و رستوران همایون که متعلق به مهران احمدی در قصه است‌، به پایان رسید و قرار است مجددا به لوکیشن قهوه‌خانه‌ مهدی هاشمی برگردیم و پس از آن مجددا به لوکیشن‌های خیابانی و لوکیشن‌های اصلی‌مان در محله فرحزاد بازخواهیم گشت.

عکس های جدید سریال نوروزی «زعفرانی»


وی اعلام کرد: اکنون همه بازیگران سریال «زعفرانی» مقابل دوربین می‌روند و طی هفته آینده هم قرار است گروه دیگری از بازیگران به پروژه اضافه شوند.

تهیه‌کننده «زعفرانی» در پایان گفت: موسیقی و تدوین این مجموعه نوروزی همزمان در حال انجام است. امیدواریم تا اواسط اسفند ماه بتوانیم پنج الی شش قسمت اولیه داستان را آماده کنیم و تحویل شبکه دو بدهیم. همچنین خواننده تیتراژ سریال «زعفرانی» طی 10 روز آینده به طور قطع مشخص می‌شود.

عکس های جدید سریال نوروزی «زعفرانی»

سریال طنز «زعفرانی» به کارگردانی حامد محمدی برای نوروز امسال در حال ساخت است.

عکس های جدید سریال نوروزی «زعفرانی»

مهدی هاشمی، مهران احمدی‌، ستاره اسکندری‌، نرگس محمدی، هادی کاظمی‌، حدیث میرامینی‌، حسام محمودی، شیدا خلیق و... از بازیگران این مجموعه نوروزی هستند. «زعفرانی» مضمونی خانوادگی و طنز دارد که توسط سعید جلالی نگارش شده است.

منبع: فردا

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *