بزرگداشت 540 سال روابط دیپلماتیک ایران و لهستان 18 آبان برگزار می شود

17:30 - 14 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۷۹۷
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان:وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بزرگداشت 540 سال روابط دیپلماتیک بین ایران و لهستان همایشی را 18 آبان ماه برگزار می کند.

:وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بزرگداشت 540 سال روابط دیپلماتیک بین ایران و لهستان همایشی را 18 آبان ماه برگزار می کند.

به گزارش گروه سیاسی ،به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امورخارجه؛ این همایش با مشارکت سفارت لهستان و با همکاری اداره اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه در تهران روز یکشنبه 18 آبان ماه در مرکز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت امور خارجه، سازمان ایرانی مجامع بین المللی برگزار می شود.

در این همایش که معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون وزیر فرهنگ و میراث ملی لهستان حضور دارند، تنی چند از پژوهشگران و صاحب نظران ایرانی و لهستانی درباره موضوعاتی نظیر: تاریخ روابط بین ایران و لهستان، روابط ایران و لهستان در عصر جهانی شدن و دورنمای آن، همکاری های علمی، فرهنگی و هنری بین دو کشور و فرصت های اقتصادی و تجاری ایران و لهستان مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

همچنین در حاشیه همایش بزرگداشت روابط تاریخی و تمدنی دو کشور طی 540 سال گذشته، نمایشگاه اسناد تاریخی روابط دو کشور از دوران صفویه تا دوران معاصر، مدارک و کتابهای تاریخی مربوطه، افتتاح و به نمایش گذاشته خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *