همایش "بسیج و رسانه" در کرمان برگزار می‌شود

16:28 - 14 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۷۸۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان :همایش "بسیج و رسانه" با هدف ترویج فرهنگ و تفکر بسیج با بهره گیری از ظرفیت رسانه و تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی شنبه 17 آبان در کرمان برگزار می‌شود.

:همایش "بسیج و رسانه" با هدف ترویج فرهنگ و تفکر بسیج با بهره گیری از ظرفیت رسانه و تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی شنبه 17 آبان در کرمان برگزار می‌شود.


به گزارش گروه سیاسی ، جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری همایش "بسیج و رسانه" باحضور سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه شنبه (17 آبان) خبر داد.

وی هدف ازاین همایش را ترویج فرهنگ و تفکر بسیج با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی، تعامل بیش از پیش بسیج رسانه‌ها برای اطلاع رسانی فعالیت‌های بسیج، ازدیگر محورهایی است که دراین همایش دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار همایش مذکور "بسیج، رسانه و گفتمان ولایت" است، تصریح کرد: سه کارگروه "بسیج، رسانه و گفتمان ولایت"، "بسیج و اقتصاد مقاومتی"، "بسیج و جبهه رسانه‌ای" در این همایش یک روزه تشکیل می‌شود.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به نقش رسانه‌ها در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی افزود: رسانه‌ها همیشه نقش تعیین کننده‌ای داشتند در برابر آنچه معاندین انجام می‌دهند، می توانند اقدامات بزرگی انجام دهند.

سردار مطهری در پایان بیان کرد: این همایش به همت معاونت روابط عمومی سپاه، سازمان بسیج رسانه، قرارگاه بصیرت و بسیج صدا و سیما برگزار می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *