تصویب لایحه «تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح»در هیات وزیران

14:03 - 14 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۷۵۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان : لایحه «تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح» روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد،به تصویب رسید.

:لایحه «تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح» روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد،به تصویب رسید.
 

به گزارش گروه سیاسی ، :لایحه «تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح» روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد،به تصویب رسید.

هدف از تصویب این لایحه، ایجاد قابلیت‌های بازدارندگی و تأمین نیازمندی‌های دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه شناورهای سطحی، زیرسطحی، اثرسطحی، تندرو، سامانه قوای محرکه، ساخت، تولید، تأمین و بهینه سازی با تأکید بر دانش و فناوری‌های بومی و برتر و آزمایش عملیاتی و ارایه خدمات پشتیبانی مورد نیاز براساس استانداردهای روز است.

همچنین هیات وزیران در این جلسه با مصوبه ای به وزارت دادگستری اجازه داد تا نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا و امضای موقت موافقتنامه‌های انتقال محکومین به حبس و معاضدت قضایی در امور مدنی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری نیجریه و همچنین موافقتنامه‌های استرداد مجرمین و انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قبرس و تاجیکستان و جمهوری اسلامی پاکستان اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری نماید.

موافقتنامه کشتیرانی تجاری دریایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری غنا از دیگر مصوبات جلسه روز چهارشنبه هیأت وزیران بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *