کارگردان "جاذبه" و "بین ستاره ای" از اهمیت روابط پدر- فرزندی میگوید

12:29 - 14 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۷۴۰
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: کریستوفر نولان کارگردان شناخته شده انگلیسی که اکران فیلم اخیرش با نام "بین ستاره ای" با هیاهوی زیادی همراه بود، گفت: من برای روابط پدر-فرزندی خیلی اهمیت قائلم.

: کریستوفر نولان کارگردان شناخته شده انگلیسی که اکران فیلم اخیرش با نام "بین ستاره ای" با هیاهوی زیادی همراه بود، گفت: من برای روابط پدر-فرزندی خیلی اهمیت قائلم.

به گزارش وی که در گفتگو با روزنامه فرانسوی لوپوئن سخن می گفت، افزود: من در زندگی خصوصی و حرفه ای ام به دو موضوع خیلی اهمیت می دهم و دوست دارم بیشتر به آن بپردازم.

وی ادامه داد: اول روابط پدران با فرزندانشان است که باید از دوستی و محبت زیادی برخوردار باشد و دیگر ماجرای تحولات بشری و انسانی است که سعی میکنم در آثارم به آن بپردازم.

کریستوفر نولان با مهم شمردن روابط خانوادگی در روزگار جدید بیان داشت: همه چیز در دل خانواده است که شکل می گیرد؛ کودکی که قوه اندیشیدن را در خانواده بیاموزد در زندگی خود بسیار بهتر رشد میکند تا کسی که در خانواده ای لاابالی پرورش یافته.

کار فوق العاده را مستقلها می کنند
وی در بخش دیگری از این گفتگو در پاسخ به این سئوال که چرا شما با سینمای هالیوود همکاری بیشتری ندارید؟ گفت: نمونه های زیادی از سینماگران بزرگ داریم که با هالیوود همکاری کرده و می کنند مثل آلفرد هیچکاک ، اورسن ولز و همین اسپیلبرگ که در کار خودش واقعا استاد است ولی من فکر می کنم این چیز تازه ای نیست که برخی ها کمتر با هالیوود کار می کنند.

کارگردان "جاذبه" افزود: اما باید بدانیم که هستند سینماگرانی که به طور مستقل فعالیت می کنند و آثار خوبی هم خلق می کنند. این یک اقدام فوق العاده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *