رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خدمت‌رسانی به ۲ هزار و ۵۰۰ تن از هموطنان/ رهاسازی ۲۰۰ خودرو

12:12 - 14 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۷۳۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان، معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: امدادگران پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به دنبال متاثر شدن ۱۱ استان کشور از برف و کولاک طی چهار روز گذشته به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از هموطنان خدمت‌رسانی کردند.

، معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: امدادگران پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به دنبال متاثر شدن ۱۱ استان کشور از برف و کولاک طی چهارروز گذشته به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از هموطنان خدمت‌رسانی کردند.


به گزارش ، ناصر چرخ‌ساز با اشاره گزارش عملیات‌ها از ۱۱ تا ۱۴ آبان، اظهار کرد: در این مدت ۱۱ استان کشور از جمله آذربایجان‌های غربی و شرقی، اصفهان، اردبیل، زنجان، مازندران، قزوین، کردستان، سمنان، گیلان و گلستان تحت تاثیر برف و کولاک بودند.

وی افزود: بر این اساس ۴۴ تیم شامل ۱۶۰ امدادگر به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از هموطنان خدمت‌رسانی کرده و ۶ نفر را به مراکز درمانی منتقل کرده و ۵۰۰ نفر را اسکان اضطراری دادند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رهاسازی۲۰۰ دستگاه خودرو در این مدت، افزود: با توجه به استمرار جوی ناپایدار در استان‌های کشور و ادامه بارش‌ها، امدادرسانی‌ها در محورهای مواسلاتی زنجان – ماهنشان، زنجان – قزوین زنجان – طارم و خدابنده – همدان به علت بارش برف در حال انجام است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *