انتقال غنی سازی هسته ای به خارج از خاک ایران غیر ممکن است

10:52 - 14 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۷۱۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران مستعمره کشور انگلستان نیست، افزود: باز گشایی سفارت انگلستان زمانی امکان پذیر است که انگلستان با سیاست های جاه طلبانه خود خداحافظی کنند.

  :عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران مستعمره کشور انگلستان نیست، افزود: باز گشایی سفارت انگلستان زمانی امکان پذیر است که انگلستان با سیاست های جاه طلبانه خود خداحافظی کنند.

محمد حسن آقاصفری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ، تصریح کرد: انگلستان باید در گام نخست درباره اقدامات خود در فتنه 88 توضیحاتی ارائه دهد و در گام دوم دیوید کامرون باید به جهت صحبت های  خصمانه خود در سازمان ملل نه تنها از دولت ایران بلکه از ملت شهید پرور ایران عذر خواهی کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه ما نیازی به ارتباط با انگلستان نداریم، افزود: انگلیسیها اگر خواستار باز گشایی سفارتخانه اشان درتهران هستند باید دست از دخالت در امور داخلی کشور ما بکشند.

وی ادامه داد: ایران با امنیت ترین کشور جهان فارغ از نوع اقلیت مذهبی است و این در حالی است که انگلسیها با کارشکنی سعی دارند چهره کشور مان را در منطقه ضد حقوق بشر نشان دهند.

 

          انتقال غنی سازی هسته ای به خارج از خاک ایران غیر ممکن است

آقاصفری با بیان اینکه انتقال غنی سازی انرژی هسته ای به خارج از خاک ایران غیر ممکن است، خاطر نشان کرد:غربیها باید گام های اعتماد سازی ایران را به رسمیت بشناسند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان یاد آورشد :به بن‌بست رسیدن مذاکرات هسته ای در سوم آذر به معنای عدم شفافیت سران غربی است و از همین رو با این اوصاف کشورمان علاقه ای برای تمدید مذاکرات هسته ای ندارد زیرا این به معنای توقف انداختن در فعالیت های هسته ای کشورمان است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *