رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تلاش بازیگر معتاد هالیوود برای ورود به دنیای سیاست

8:56 - 14 آبان 1393
کد خبر: ۱۳۶۹۶
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: آنجلینا جولی همسر فعلی براد پیت که سابق بر این از سوی یک فروشنده مواد مخدر به نام فرانکلین میرز متهم به مصرف مخدرهایی چون کوکائین و هروئین شده بود تصمیم گرفته به سراغ عالم سیاست برود.

: تب حضور بازیگران هالیوودی در دنیای سیاست محصول امروز و دیروز نیست. سالها قبل بازیگرانی مثل رونالد ریگان را داشتیم که چهلمین رئیس جمهوری آمریکا شد و جرج مورفی را که نماینده مجلس سنا شد و کلینت ایستود را که به شهردار کارمل کالیفرنیا رسید و بعدتر آرنولد شهردار نیویورک وارد سیاست شدند و حالا نیز آنجلینا جولی رغبتی شدید برای ورود به دنیای سیاست از خود نشان داده است.

به گزارش به نقل از تارنمای " فرانس تی وی انفو" آنجلینا جولی بازیگر سینمای هالیوود اعلام کرد که تمایل زیادی دارد وارد دنیای سیاست شود.

وی افزود: خیلی دوست دارم وارد دنیای سیاست شوم ولی نمی دانم در کدام بخش می توانم نتیجه بخش باشم.


وی که با مجله آمریکایی " ونیتی فایر" صحبت میکرد افزود: تصورم این است که باید وارد دنیای سیاست شوم و کاری انجام دهم.

آیا او نیز وجهه خود را از دست خواهد داد؟

به گزارش حضور ستارگان هالیوود در دنیای سیاست به همان اندازه که میتواند برای احزاب سیاسی حاکم بر این کشور مثمرثمر باشد این ایراد را هم دارد که آلودگی به سیاست وجهه ای که به عنوان یک سینماگر برای این چهره ها تراشیده شده را زودتر از حد تصور تحت الشعاع قرار میدهد و ممکن است تمامی کارنامه هنری آنها را خاکستری کند.

باید دید آنجلینا جولی همسر فعلی براد پیت که سابق بر این از سوی یک فروشنده مواد مخدر به نام فرانکلین میرز متهم به مصرف مخدرهایی چون کوکائین و هروئین شده بود خواهد توانست در عرصه سیاست نامی برای خود دست و پا کند یا نه.؟


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *